Dvije stotine milijardi dolara otići će na darove, milijardu i pol na piće, milijarda na božićne borove, a dvije milijarde na čestitke.
Ukupno će Amerikanci u 2005. potrošiti više na obilježavanje blagdana nego što iznosi američki godišnji proračun za obranu.
Prosječni Amerikanac će na darove, ukrašavanje kuće i zabavu potrošiti oko 800 dolara, a mnogi od njih će se zadužiti kako bi mogli obilježiti blagdan.
Božićna sezona kupnje koja traje od posljednjeg tjedna u studenom do Nove godine za mnoge prodavaonice znači 'biti ili ne biti' jer u njoj ostvaruju od 25 do 40 posto ukupne godišnje prodaje i čak veći dio godišnje dobiti.
Kupci su ove godine pokazali spremnost i volju za potrošnju, ali samo ako trgovci ponude prigodnu jeftinu kupnju što ovi i čine.
Samopouzdanje američkih potrošača ojačalo je u zadnje vrijeme s rastom zapošljavanja i padom cijena benzina pa u završnim danima božićne sezone trgovci očekuju još bolje rezultate.