Socijalni partneri u strukovnom obrazovanju zaključili su da je potrebno promijeniti i uskladiti zakonske propise o strukovnom obrazovanju, posebno Zakon o srednjem školstvu i Zakon o trgovačkim društvima. Također je pokrenuta inicijativa za stvaranje pravnog i institucionalnog okvira za uključivanje svih socijalnih partnera u sustav strukovnog obrazovanja na državnoj i regionalnoj razini.
Sudionici skupa su uvođenje JMO-a u strukovnim školama ocijenili pozitivnim, no zbog različita tumačenja organizacije i ostvarivanja modela istaknuto je da treba analizirati i doraditi program u primjeni.
Provedbu JMO-a, istaknuto je, otežava premalen broj sati praktične nastave u obrtničkim radionicama te nedostatna opremljenost škola za praktičnu nastavu za neka zanimanja, no unatoč tomu se inzistira da se ona obavlja u školskim radionicama, tako da se izvodi u obliku vježba ili kao teoretska nastava.
Predsjednik HOK-a Stjepan Šafran drži da se potrebe gospodarstva nedostatno uzimaju u obzir te je pozvao socijalne partnere da se uključe u rješavanje pitanja strukovnog obrazovanja, kako se ne bi školovali kadrovi za potrebe škola, a ne za potrebe gospodarstva.
Mirjana Karaica (HGK) drži da su programi jedinstvenoga modela obrazovanja najispravniji put, istaknuvši kako je Komora otvorena za suradnju.
Zdravko Golub (HGK) zauzeo se za više prakse u licenciranim pogonima te za smanjenje općega dijela obrazovnoga programa. Sudionici skupa su se zauzeli i za uključenje partnera s lokalne razine u školske odbore strukovnih škola.