Udio države u financiranju znanosti stalno raste, dok gospodarstvo ne prati taj trend, što nije dobro, kazao je Uzelac. Dodao je da krivica za to ne leži samo na gospodarstvu, jer hrvatska znanost ne prati uvijek na odgovarajući način izazove gospodarstva.
Na konferenciji, koju su organizirali Hrvatska gospodarska komora i ZV, istaknut je značaj cjeloživotnog obrazovanja.
Uzelac je naglasio kako su ciljevi cjeloživotnog učenja povećanje gospodarske konkurentnosti, osiguranje socijalne uključenosti svih skupina, daljnja demokratizacija društva i osobni razvoj pojedinca.
Prioriteti u razvoju odgoja i obrazovanja su poboljšanje kvalitete i učinkovitosti, poboljšanje materijalnih uvjeta rada, poticanje trajnoga profesionalnog usavršavanja zaposlenika u obrazovanju, sudjelovanje i odgovornost socijalnih partnera, usklađenost s potrebama tržišta rada i povećanje broja obrazovanih.
Ministarstvo će nastojati poboljšati obrazovnu strukturu stanovništva koja trenutno nije zadovoljavajuća, rekao je Uzelac, dodajući kako 16,8 posto hrvatskih stanovnika nema završenu osnovnu školu, a oko 20 posto građana ima samo osnovnu školu, što znatno otežava uspostavu svjetske konkurentnosti nacionalnog gospodarstva.