"Fuzija dva poduzeća iz dana u dan sve više dobiva na važnosti", kazao je Khaily, ističući da smatra mogućom suradnju MOL-ovih i OMV-ovih rafinerija koje su međusobno udaljene manje od 150 kilometara.
Povećanje OMV-ova udjela u MOL-u ipak ne bi bilo previše logično budući da je mađarski koncern ograničio prava dioničara pa čak i oni s udjelima većim od 10 posto ne mogu realizirati više od 10 posto glasačkih prava. S obzirom na te uvjete, viši udio u MOL-u trenutno nije aktualan, izjavio je za austrijski gospodarski list "WirtschaftsBlatt online" glasnogovornik OMV-a Thomas Huemer.
IPIC namjerava osjetno proširiti svoja ulaganja u rafinerije u Aziji i Europi kako bi osigurao tržišta za svoju sirovu naftu i profitirao od rasta cijena goriva. Tako je nedavno podastro ponudu za preuzimanje 20-postotnog udjela u Chinese Petroleumu, najvećem tajvanskom operateru rafinerija. Obujam te investicije iznosio bi pet milijardi dolara.
OMV je u rujnu poražen u utrci za akviziciju turske rafinerije Tuepras ali je po vlastitim navodima i dalje zainteresiran za tursko tržište. "Ako Tuepras želi prodati neke od svojih rafinerija, mi smo zainteresirani za kupnju", kazao je Khaily, napominjući da OMV razgovara i s grčkim Hellenic Petroleumom o mogućoj kupovini rafinerija.
IPIC ima udio u OMV-u od 17,6 posto, 31,5 posto je u vlasništvu austrijskog državnog holdinga OEIAG-a a ostatak otpada na male dioničare.