Dodao je kako je Željezara nakon četverogodišnje agonije, kad se već smatralo da će biti likvidirana, ove godine uspjela povećati proizvodne pogone, vratiti se na tržište i uključiti u gradnju autocesta, jer je jedini proizvođač građevnog čelika u Hrvatskoj, što će joj omogućiti opstanak na tržištu.
Država, koja je vlasnik 89,33 posto temeljnog kapitala Željezare, prije nekoliko mjeseci odobrila je nova državna jamstva od 5,9 milijuna eura, što je uloženo u tehnološku obnovu valjaonice i nabavu obrtnih sredstava. Nakon toga, potporom ministra gospodarstva Branka Vukelića, sklopljeni su i poslovi s domaćim građevnim tvrtkama za proizvodnju građevnog čelika tza ugradnju u autocestu, za što su monopol do tada imale strane tvrtke.
Iako se strahovalo da će požar, zbog kojega je mjesec dana bila prekinuta tek započeta proizvodnja, uzrokovati raskid ugovora s izvođačima radova na autocesti od Splita do Ploča, što bi usporilo ili čak onemogućilo potpun financijski oporavak, direktor ističe kako se to ipak nije dogodilo zahvaljujući brzoj sanaciji.
U međuvremenu je zaposleno i 50-ak novih radnika, a podmirena je i većina tražbina zbog kojih je tvornici prijetio stečaj.
Splitska Željezara, koju su od stečaja do sada spašavala milijunska državna jamstva, napokon je počela pozitivno poslovati, zaključio je direktor Domljanović. Po svim pokazateljima dobri su joj izgledi na tržištu, pa se očekuje da bi već iduće godine trebala poslovati s najmanje 450 milijuna kuna dobiti, dodao je.