Nekoliko specijaliziranih marki muškog nakita pojavilo se od kraja 1990-ih, kao i sramežljive muške linije kod nekih specijalista za ženski nakit.
Tri su proizvoda najtraženija na tržištu: narukvica, lančić i prsten.
Nedavno istraživanje Francuskog instituta za modu pokazalo je da 72 posto muškaraca govori "o izražavanju osobnosti kao motivaciji za kupovinu".
Velika robna kuća Printemps-Homme u Parizu otvorila je prizemlje u potpunosti posvećeno modnim detaljima i zatražila od brojnih kreatorskih kuća da stvore nakit "istodobno ekskluzivan i moderan, a da pri tom ostane muževan". Odluka je pala na narukvicu.
Narukvica je doista najprodavaniji nakit iza lančića kojeg muškarac može sakriti pod košulju kad ide na posao. Materijal i boje ograničeni su i kreću se općenito oko srebra, čelika, ravne ili isprepletene kože ili kaučuka. Lančići često završavaju privjeskom u obliku žileta, američkih pločica za identifikaciju ili malih revolvera. Boje zasad ostaju prirodna (koža), crna ili srebrna.