Glasnogovornica tvrtke izjavila je da policija istražuje je li Duboeufova tvrtka, koja je pokrenula svjetsku pomamu za vinom Beaujolais Nouveau, prevarila potrošače stavljajući na tržište vino niže kvalitete pod oznakom vrhunskog vina.
Duboeuf je u svojoj izjavi rekao da je jedan zaposlenik, koji je napustio tvrtku, napravio grešku ali da je proizvodnja zaustavljena prije no što je vino dospjelo na tržište.
Vino koje se našlo pod istragom, vrhunsko vino Beaujolais 2004, u godišnjoj Duboeufovoj proizvodnji od oko 25 milijuna boca sudjeluje s oko 300.000 litara, rekla je glasnogovornica tvrtke i napomenula da nije riječ o vinu Beaujolais Nouveau, najpoznatijem proizvodu iz područja Villefranche-sur-Saonea na istoku Francuske.
Povjerenje potrošača od ključne je važnosti za francuske proizvođače vina koji su našli pod pritiskom uslijed prevelike proizvodnje, smanjenja potrošnje u domovini i sve veće konkurencije iz zemalja "Novog svijeta".