Cilj akcije je ponuditi građanima proizvode hrvatskih tvrtaka kako bi se poticao gospodarski rast i razvoj tih proizvoda, kojima se daje prednost pred uvoznima.
U prodaji hrvatskih proizvoda sudjelovali su poznati Riječani iz svijeta športa, glazbe i politike.
Na početku akcije primorsko-goranski župan Zlatko Komadina je novinarima u blizini mjesta akcije rekao da ne podupire takvu vrstu, kako je rekao, "demagoško-populističkih akcija" koje ne mogu zamijeniti nedostatak gospodarske razvojne strategije u državi.
"Neprijeporno je da Hrvatska ima kvalitetne tvrtke i proizvode koji mogu konkurirati izvoznima, ali ne može se prepustiti savjesti i svijesti građana da spašavaju hrvatske tvrtke i proizvode", kazao je. Dodao je da bi Vlada njihovu konkurentnost trebala osigurati mjerama, a da bi se svijest građana o vrijednosti domaćih proizvoda razvila sama po sebi.
Župan je naveo da ne bi reagirao da je takvu akciju organizirao netko drugi, a ne Hrvatska gospodarska komora. Ustvrdio je da je zadaća HGK štititi domaće gospodarstvo i zajedno s Vladom stvarati uvjete za konkurentnost.