U pojašnjenju časopisa "How" se napominje da je Ljubičić nagrađen za seriju plakata u formi harmonike koje još nazivaju i "anti-plakatima".
Ta je nagrada, za koju se natjecalo više od 4.500 radova iz cijeloga svijeta, autoru uručena u Chicagu (SAD) tijekom nedavno održane međunarodne konferencije o dizajnu.
Osim za dizajn Ljubičić je nagrađen i za samu ideju dvostrukog turističkog plakata napravljenog kombiniranjem dviju fotografija. Gledan s lijeve i desne strane, plakat daje dvije različite slike, dok promatran 'licem u lice' pruža zanimljivu kombinaciju obaju turističkih motiva.
"Mislili ste da plakat mora biti ravan i statičan. Sada vidite da može biti dimenzionalan i interaktivan. To je naš 'Best of Show' pobjednik i dolazi iz Hrvatske", piše u uvodniku "How" magazina posvećenog dobitnicima, a ukrašenog upravo Ljubičićevim radom.
Navodi se i da su to 'sasvim inovativna riješenja plakata u formi 3D objekta', ali da su istodobno 'pokušaj da se i hrvatski turizam odvaži u originalniji i kreativniji nastup na svjetskim tržištima, kao nedovoljno poznata i sasvim različita destinacija, koja je dosada bila interesantna samo najbližim susjedima'.