FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Gotovo trećina građana redovno koristi Internet

Autor: ;nzla;
ZAGREB, 30. lipnja 2005. (Hina) - Broj korisnika Internetskih usluga uHrvatskoj do kraja ove godine mogao bi porasti na 1.371.000 korisnika,čime bi se povećao udio korisnika Interneta u sveukupnoj hrvatskojpopulaciji s 27,4 posto na kraju 2004. na 31,2 posto koncem 2005.godine, prognozira se u rezultatima studije "Croatia Internet AccessServices, 2005-2009 Forecast" koje je provela regionalna podružnicaIDC-a.
ZAGREB, 30. lipnja 2005. (Hina) - Broj korisnika Internetskih usluga u Hrvatskoj do kraja ove godine mogao bi porasti na 1.371.000 korisnika, čime bi se povećao udio korisnika Interneta u sveukupnoj hrvatskoj populaciji s 27,4 posto na kraju 2004. na 31,2 posto koncem 2005. godine, prognozira se u rezultatima studije "Croatia Internet Access Services, 2005-2009 Forecast" koje je provela regionalna podružnica IDC-a.

Usporedba s krajem lanjske godine, kada se Internetom koristilo približno 1.206.000 hrvatskih građana, pokazuje kako bi to predstavljalo godišnje povećanje za 13,6 posto.

Za korištenje usluga pristupa Internetu hrvatski građani i poslovni subjekti u Hrvatskoj lani su ukupno izdvojili nešto više od 189 milijuna američkih dolara.

Iako dial-up tehnologija i dalje dominira nad ostalim vrstama usluga pristupa globalnoj računalnoj mreži, zauzimajući 93 posto udjela u ukupnom broju veza uspostavljenih u Hrvatskoj do kraja 2004., nastavlja se kontinuirani pad njenog udjela. Tome najviše pridonosi sve veći razvoj širkopojasnog Interneta.

Do kraja 2004. godine u Hrvatskoj je zabilježeno ukupno 30.550 širokopojasnih internetskih veza, što predstavlja porast od čak 594 posto u odnosu na 2003. godinu.

Drugom godišnjom studijom, "Croatia eCommerce Market 2005-2009 Forecast and Year 2004 Review", kojom IDC prati kretanja na području elektroničkog poslovanja, utvrdilo se kako je u transakcijama preko Interneta u Hrvatskoj lani ostvaren promet od oko 263 milijuna američkih dolara, što je za 85,9 posto više u odnosu na 2003.

Gotovo 90 posto tog iznosa otpada na elektroničko poslovanje između tvrtki (B2B), dok na elektroničku trgovinu na malo (B2C), s prometom od 26 milijuna američkih dolara, otpada preostalih 10 posto.

Doprinos B2C u ukupnoj distributivnoj trgovini na malo lani je iznosio tek oko 0,3 posto.

(Hina) xnz yds

An unhandled error has occurred. Reload 🗙