"Oduševljeni smo originalnim dizajnom, istraživanjem, razvojem i marketingom", rekao je voditelj studijskog putovanja Seo Taewon u ime svojih kolega s južnokorejskih fakulteta modnog dizajna nakon posjete tvrtki "Potomac"d.o.o. i razgovora s dizajnerskim timovima "Croate" koje vodi direktor Marijan Bušić.
Stručnjaci iz Južne Koreje imat će priliku i podrobnije se upoznati s iskustvima i stilom rada po čemu je modna marka "Croata" postala jedinstvena u svijetu, a posebno su zanimanje pokazali za inovacije u dizajnu i predstavljanje dizajnerskih proizvoda kroz kulturne projekte.
Koreanci su posjetili i Salon Croata u zagrebačkom Oktogonu gdje su sa zanimanjem razgledali brojne kolekcije kravata s originalnim uzorcima, rupce, šalove, prsluke, košulje i drugo.
Uoči njihova dolaska, glavna tema predavanja na njihovim fakultetima bila je upravo Hrvatska, domovina kravate i modna marka "Croata".
Šira javnost u Južnoj Koreji također se upoznala s Hrvatskom i "Croatom" u reportaži na državnoj televiziji, a korejski profesori ocjenjuju da će "Croata" uspjeti osvojiti korejsko modno tržište.