Nulti, odnosno pilotski broj lista Kralj ulice tiskan je u 800 primjeraka i prodaje se po cijeni 200 slovenskih tolara.
"Ne želimo beskućnike pretvarati u radoholičare, nego otvaramo mala vrata kako bismo im popravili kvalitetu života", objašnjavaju urednici lista, stručnjaci za socijalnu pedagogiju s ljubljanskog sveučilišta.
List naime prodaju sami beskućnici, a od pune cijene imaju pravo zadržati 75 posto, što im prema prodanom broju donese oko 5 kuna. Bude li prvi broj prodan u cijelosti, napravit će se reprint, a stvar će ubuduće funkcionirati tako da će se remitenda slati u Caritas i druge humanitarne udruge, gdje se beskućnici najviše zadržavaju.
Ideja nije nova jer "novine za beskućnike" već postoje u mnogim europskim gradovima. Prve takve novine, "Big Issue", izašle su u Londonu 1991. godine, a Ljubljana ovaj put kasni i za nekim prijestolnicama bivšeg istoka, poput Moskve i Praga, gdje takve novine imaju i veću nakladu.
Poput sličnih izdanja u svijetu i "Kralj ulice" promovirat će socijalnu osjetljivost i solidarnost, na koju apeliraju i objavljeni stihovi jednog slovenskog beskućnika:
"Nada mnom široko nebo, ispod mene prostrana zemlja/ A ja: točkica koja gleda u daljinu i vidi nasmijane ljude/ Smiju se jer imaju dom i sreću - no da li to znaju/ To je veliko pitanje..."