Sajam, kazao je Kovačić, je mjesto promocije i prodaje proizvoda hrvatskog sela - hrane, pića, proizvoda kućne radinosti i tradicijskog obrta, a cilj je manifestacije potaknuti promociju i prodaju proizvoda hrvatskog sela. Riječ je o proizvodima koji imaju dodanu vrijednost i mogu biti konkurentni kako na domaćem tako i na inozemnim tržištima, pojasnio je Kovačić.
Na taj način, dodao je, želi se potaknuti dio poljoprivrednih proizvođača da se usmjere na stvaranje proizvoda i usluga veće vrijednosti, a potrošačima ponuditi najvrednije sa hrvatskog sela.
Tako će na sajmu biti predstavljene mesne delicije, sirevi, med i proizvodi od meda, slastice i pekarski proizvodi, vina, rakija i eko proizvodi, a očekuje se da će se na sajmu predstaviti oko 80 izlagača.
U organiziranje ove priredbe, kazao je Kovačić, utrošeno je 70 tisuća kuna, od čega je polovicu sufinanciralo Ministarstvo poljoprivrede, šumarstva i vodnog gospodarstva, a ostalo sami proizvođači kroz kotizaciju.
U sklopu sajma biti će održan i okrugli stol na temu "Kako legalno proizvoditi i prodavati proizvode hrvatskog sela", čiji je organizator Udruga "Proizvodi hrvatskog sela" koja će se prvi put i predstaviti na sajmu.
Jedan od ciljeva udruge je, kako je kazao pročelnik Upravnog odjela za poljoprivredu, ruralni razvitak i šumarstvo Zagrebačke županije Josip Kraljičković, i otvaranje prodajnog prostora u Zagrebu u kojem bi se prodavali proizvodi sa sela (drniški pršut, kulen, sir itd.), a pokaže li se u roku od godine dana da takva trgovina može opstati planira se otvaranje novih. Trgovina u Zagrebu trebala bi početi sa radom na jesen, rečeno je.
Uz tvrtku Agrarno Savjetovanje organizator sajma "Proizvodi hrvatskog sela" je i Hrvatski zavod za poljoprivrednu savjetodavnu službu.
(Hina) xtp ydb