LJUBLJANA,7. lipnja(Hina) - Slovenski turisti nakon povratka sljetovanja agencijama se najviše tuže na usluge u Turskoj, ali iTunisu, Bugarskoj i Egiptu, objavio je u utorak na svojim internetstranicama Savez potrošača Slovenije
(ZPS), nevladina udruga koja uslučajevima reklamacija posreduje kod agencija za popust ili ihprosljeđuje državnoj inspekciji.
LJUBLJANA,7. lipnja(Hina) - Slovenski turisti nakon povratka s
ljetovanja agencijama se najviše tuže na usluge u Turskoj, ali i Tunisu,
Bugarskoj i Egiptu, objavio je u utorak na svojim internet stranicama Savez
potrošača Slovenije (ZPS), nevladina udruga koja u slučajevima reklamacija
posreduje kod agencija za popust ili ih prosljeđuje državnoj inspekciji. Kako navodi ZPS, slovenski turisti u Turskoj moraju biti posebno paziti
na smještaj, a bilo je žalbi i na čistoću soba, posteljine i ručnika,
neodgovarajućom hranom i pićem. Slične pritužbe slovenski turisti su iznosili i
nakon putovanja u Tunis, Bugarsku i Egipat.
S obzirom na masovnost slovenskih posjeta turističkim odredištima u
Hrvatskoj, primjedbi na usluge u hrvatskim hotelima i agencijama vrlo je malo,
a odnose se uglavnom na manje primjere neodgovarajućeg smještaja (jedan slučaj
u Dubrovniku), buku zbog građevinskih radova (Šolta), te zanemarenu opremu u
sobama (Hvar).