Hrvatska je privlačna američkim ulagačima zbog svoje ljepote i zbog ljudi koji su vrlo dobri i lojalni radnici te dobro obrazovani, naglašava Sertić i dodaje da je "neprivlačnom čini netransparentnost sistema, gdje se zaista ne zna koliko u konačnici neka investicija koštati i koji su sve skriveni troškovi". Zato, Hrvatska treba, što se ulaganja tiče, "pojednostaviti pravila igre", ocjenjuje Sertić.
Hrvatskim poduzetnicima poručuje da nakon škole i dalje nastave učiti, te dodaje da im u dobrom dijelu nedostaje samopouzdanja i vjere da u Hrvatskoj isto tako ima jako dobrih proizvoda na kojima se može raditi da se poveća kvaliteta, da se smanje troškovi proizvodnje i da budu uspješni u ekspanziji na nova tržišta, prenosi VOA.
Hrvatski poduzetnici ne bi trebali zvati "vanjskim tržištima BiH, Srbiju i druge susjedne zemlje, već se trebaju koncentrirati na velika unosna tržišta i Zapadne Europe i regije Azijskog Pacifika, isto tako Amerike", kaže Sertić za postaju.
Najunosnija investicija u Hrvatskoj je jadranska obala, ali i nekretnine u unutrašnjosti Hrvatske, "koje su daleko jeftinije, a vjerojatno će vrijediti daleko više kada Hrvatska uđe u EU", dodaje Matt Sertić za VOA-u.