Nova tvornica u Tatabanyji trebala bi od 2008. proizvoditi 8000 guma godišnje za osobne automobile i male kamione i zaposliti oko 800 radnika, izvijestio je budimpeštanski dnevni list "Neszabadsag". U natjecanju na tu investiciju Mađarska je nakon dvogodišnjih pregovora napokon istisnula Poljsku.
Uz nužnu infrastrukturu i dobro obučene radnike prednost Tatabanyje bila je "fleksibilna i ulagačima sklona uprava", tumači gradonačelnik Janos Bencsik odluku japanske kompanije. Subvencije u vidu poreznih olakšica ograničene su propisima Europske unije ali grad će preuzeti dio troškova vezanih za gradnju infrastrukture i obuku radnika, dodaje on.
Mađarsko ministarstvo gospodarstva izjavilo je da je ove godine ugovorima fiksiralo već 12 velikih ulaganja, što je tri puta više nego u istom razdoblju prošle godine. Time će biti osigurano otvaranje ukupno 9000 radnih mjesta, ističu u ministarstvu, navodeći u tom kontekstu primjer francuskog proizvođača guma Michelin koji će uložiti 60 milijuna eura u proširenje svoje tvornice u Nyiregyhazi.
U 2004. u Mađarsku je uloženo ukupno 3,3 milijarde eura a ove bi godina vrijednost ulaganja mogla biti osjetno viša. Mađarska nastoji pridobiti i ulaganje njemačkog proizvođača kamiona MAN koji traga za lokacijom tvornice u istočnoj Europi. Za planirano ulaganje od 40 milijuna eura natječu se - uz Mađarsku - i Poljska, Slovačka i Rumunjska.