Tvrtka Nestle Adriatic d.o.o. posluje od kraja prošle godine, a kako je na njenom današnjem predstavljanju kazala voditeljica korporativnih komunikacija Olivera Međugorac, zapošljava 80 ljudi. U skoroj budućnosti, dodala je Međugorac, tvrtka planira ojačati svoju organizaciju te povećati udjel na tržištu.
Već sada, kako je kazala brand menadžerica Renata Matusinović, Nestleov najpoznatiji proizvod Nescafe Clasic ima najveći tržišni udjel među instant kavama u Hrvatskoj, od, kako navodi, 83 posto. I ostale četiri Nescafe marke imaju tržišni udjel u rasponu od 30 do 70 posto, a godišnje bilježe rast prodaje tih kava u prosjeku 15 do 20 posto.
Osim kave na hrvatskom se tržištu nalaze i gotovo svi drugi Nestle proizvodi (sladoledi, čokolade, napici, kulinarski proizvodi i drugo), a ove godine planiraju ostvariti daljnji porast prodaje, do 25 posto. Tome će, nadaju se, pridonijeti i osnivanje tvrtke Nestle Adriatic te pojačana promocija proizvoda, posebno za novi Nescafe Cappucino.
Ekskluzivni distributer Nestleovih proizvoda za Hrvatsku od prije dvije godine je Podravka, što će se, kaže, Matusinović, nastaviti i dalje.
Kompanija Nestle osnovana je 1866. u Švicarskoj, od 1938. proizvodi Nescafe, a danas je među vodećim svjetskim prehrambenim proizvođačima, sa 250 tisuća zaposlenih u 500 tvornica na svim kontinentima. Prošle je godine od prodaje u cijelom svijetu Nestle ostvario 87 milijardi švicarskih franaka (oko 413 milijardi kuna) te neto zaradu od 6,7 milijardi franaka (oko 31,5 milijardi kuna).