Ukupno je u prva tri mjeseca ove godine u Hrvatskoj registrirano 15.689 novih putničkih vozila ili 3,14 posto manje nego u prva tri mjeseca 2004., kada ih je registrirano 16.198.
Najveći tržišni udjel među markama zadržao je Opel. Sa 876 registriranih novih putničkih automobila u ožujku ostvario je 14,37 postotni tržišni udjel, a sa 2.645 automobila, što mu je bilo dovoljno za 16,86 postotni tržišni udjel, pripada mu i prvo mjesto u prvom tromjesečju ove godine.
Drugi tržišni udjel u ožujku među markama - 10,16 posto, drži Renault sa 619 prodanih automobila, a istodobno dijeli drugo mjesto s Volkswagenom po prodaji u prvom tromjesečju, sa 9,83 posto tržišnog udjela.
Češki proizvođač Škoda treći je po prodaji u ožujku sa 574 prodana automobila, na četvrtom mjestu je Citroen, a na petom Peugeot.
Opel Astra zadržala je prvo mjesto u konkurenciji po modelima. U ožujku je u Hrvatskoj prodano 393 ta automobila, a od početka godine do kraja trećeg mjeseca 1.344.
Opel Corsa je na drugom mjestu gledajući prvo tromjesečje sa 977 prodanih primjeraka, no u ožujku ju je pretekla Škoda Fabia koje je u tom mjesecu prodano 394 (Corsa - 350).
Među prvih deset modela po prodaji u prvom tromjesečju bili su još VW Golf, Renault Clio, Peugeot 206, Škoda Octavia, VW Polo, Citroen C3 i Fiat Punto.
Od ekskluzivnijih marki vozila, tijekom ožujka prodano je, primjerice, sedam Porschea, dva Jaguara i jedan Bentley, te 92 BMW-a i 62 Mercedesa.
(Hina) xduk yds