Čuveni talijanski dizajner automobila Giorgetto Giugiaro u istom tekstu kaže kako će do 2010. godine kineska industrija proizvoditi isti broj automobila kolika daje globalna američka proizvodnja.
Kineski automobil je na testiranju u talijanskim gradu Isernia, u regiji Molise, nakon čega bi automobil trebao dobiti potvrdu za prodaju izvan Kine. Kineska tvornica FAW (First automobile works, što je državna tvornica koja je svojedobno proizvodila ratne strojeve) započela je testove za dobivanje odobrenja za prodaju automobila nazvanog Happy Emissary.
Corriere della Sera piše kako se ti testovi održavaju u najvećoj tajnosti u postrojenjima mjesta Macchia d'Isernia, tvrtke "DR Automobiles Groupe", koja ima europsku ekskluzivu za uvoz i distribuciju marke Saleen. Kineski automobil je nalik na Opel "Agilu" i ima 1100 ccm, motor s tri cilinda, snage 52 konja i pet brzina. Automobil Happy Emissary ima i komfor kao ostali europski automobili.