"Tito je najjači lik, a u Sloveniji bi vrlo dobro prošao kao luksuzni brend s visokim identitetom, pri prodaji automobila, kozmetike, parfema i cigareta", ustvrdio je za mariborski list "Večer" od četvrtka Zenel Batagelj, afirmirani istraživač javnog mišljenja i osnivač agencije CATI koja radi po Galupovoj metodologiji, a obično objavljuje i najtočnije projekcije rezultata izbora.
Istraživanje o vrednovanju potencijalnih industrijskih brendova tijekom kojega je ispitano 1200 potrošača u Sloveniji uključilo je Tita, Che Guevaru, Curta Cobaina, Elvisa Presleya i Milana Kučana, a predstavljeno je i na nedavnom međunarodnom festivalu slovenskog industrijskog oglašavanja u Portorožu.
Najbolje rezultate polučili su Tito, Guevara i Cobain. Ljudi koji se s njima identificiraju pripisuju im "karizmatičnost, hrabrost i smjelost".
"No, pravu vrijednost neke robne marke vrlo je teško konkretizirati. Brend treba graditi, a postaje uspješan tek kad se pokaže da su potrošači spremni platiti njegovu cijenu", upozorava Batagelj.