Ugovor vrijedan 95,34 milijuna kuna za tunel Veliki Gložac, na dionici od Bosiljeva do Vrbovskog duljine 1,12 kilometara, potpisan je sa poslovnom udrugom zagrebačkog Viadukta i zagrebačke Hidroelektre niskogradnje. Rok izvođenja radova je 24 mjeseca od dana potpisa ugovora.
Za tunel Čardak, duljine 601 metar, na dionici Kupjak-Vrbovsko, ugovor vrijedan 88,89 milijuna kuna sklopljen je sa splitskom tvrtkom Konstruktor-inženjering, a rok za izvođenje radova je 14 mjeseci od dana potpisivanje ugovora.
ARZ je danas sa Institutom građevinarstva Hrvatske potpisao dodatak okvirnom ugovoru za obavljanje usluga stručnog nadzora i kontrole kvalitete ugrađenih materijala i izvedenih radova II A faze izgradnje autoceste Rijeka-Zagreb, odnosno nadopune na puni profil autoceste oko 15 kilometara od Bosiljeva preko Vrbovskog do Stare Sušice. Vrijednost ugovorenih usluga je 11,49 milijuna kuna, a one će biti obavljene do 15. lipnja 2007.
Potpisivanju ugovora bio je nazočan i ministar mora, turizma, prometa i razvitka Božidar Kalmeta, koji je ponovio da će u iduće četiri godine u Hrvatskoj biti izgrađeno oko 330 kilometara novih autocesta, 250 kilometara novih državnih cesta, većinom čvorišta i spojeva gradova na autoceste, te da će se rekonstruirati oko 950 kilometara postojećih autocesta za što će ukupno biti utrošeno 32, 5 milijardi kuna.
Predsjednik uprave ARZ-a Zoran Klarić kazao je da je od ukupno 146 kilometara te autoceste oko 90,93 kilometra izgrađeno u punom profilu, dok je ostatak u poluprofilu. Napomenuo je da je izgradnja punog profila na tom ostatku autoceste neupitna, jer to pokazuju ekonomski pokazatelji poput značajnog rasta prometa vozila, rast prihoda tvrtke, ali i zbog poboljšanja sigurnosti na autocesti.
U 2005. ARZ planira ostvariti 400 milijuna kuna prihoda, dok je studija o izvodljivosti to predviđala tek u 2010. godini, ustvrdio je Klarić. Dodao je da im je promet od srpnja do prosinca 2004 na cijeloj autocesti iznosio prosječno oko 16.327 vozila dnevno, a u srpnju i kolovozu čak 24.074 vozila dnevno.
Inače, studija je predviđala tek u 2006. promet veći od 16 tisuća vozila dnevno.
Zbog tog povećanja prometa, Klarić je kazao da se razmišlja i o gradnji trećeg traka od Zagreba do Karlovca i da se izrađuje analiza, ali da se to neće realizirati u iduće četiri godine. Lani je na tom dijelu u ljetnim mjesecima promet bio oko 40 tisuća vozila dnevno, rekao je Klarić
Izgradnja oko 15 kilometara II A faze od Bosiljeva preko Vrbovskog do Stare Sušice financirat će se sa oko 50 milijuna eura iz ranijih kredita.
Klarić je kazao da su osigurali i sredstva za II B fazu, odnosno dopunu 44 kilometra poluprofila na puni profil kroz Gorski kotar od Kikovice do Stare Sušice i da "nije upitan završetak autoceste do kraja 2008. u punom profilu". Oko 50 posto sredstava dobilo bi se od Europske investicijske banke i europske banke za obnovu i razvoj (EBRD) i taj će kredit biti bez državnog jamstva, dok će ostatak ARZ potražiti na domaćem financijskom tržištu.
Klarić je rekao da će od tih 44 kilometra II B faze, oko 30 kilometara bili gotovo do 2007. a procjena je da će nadopuna poluprofila na puni profil autoceste stajati između 200 i 250 milijuna eura.