Klarić je kazao da će ugovori najverovatnije biti potpisani u srijedu i odmah nakon potpisivanja izvođači radova bit će uvedeni u posao.
Za gradnju tunela Čardak, na natječaju objavljenom prije dva mjeseca, odabrana je splitska tvrtka Konstruktor, a vrijednost radova je oko 88,8 milijuna kuna. Radovi uključuju glavnu trasu (južni kolnik) ispred i iza tunela ukupne duljine 2.396 metara, te desnu (južnu) cijev tunela Čardak duljine 601 metar Završetak radova je za 14 mjeseci.
Tunel Veliki Gložac gradit će pak tvrtke Viadukt i Hidroelektra Niskogradnja koje su dale zajedničku ponudu, a vrijednost radova je oko 95,3 milijuna kuna. Oni uključuju glavnu trasu (južni kolnik) ispred i iza tunela ukupne duljine 326 metara i desnu (južnu) cijev tunela Veliki Gložac duljine 1.126 metara.
Rok za završetak radova je 24 mjeseca.
Klarić je podsjetio da su za svaki tunel dobili po pet pounda, odnosno da je ukupno pristiglo 10 ponuda što domaćih što stranih tvrtki.
Prema njegovim riječima do kraja 2008. trebala bi u potpunosti biti dovršena nadogradnja autoceste u puni profil.
Klarić je još izvijestio da je u zadnja dva dana tvrtku posjetio i predstavnik Europske investicijske banke radi tehničke i ekonomske ocjene projekta nadogradnje poluprofila u puni profil autoceste.
Njihova je ocjena da je projekt izvediv u ekonomskom i tehničkom smislu, te će se EIB sa oko 100 milijuna eura uključiti u financiranje druge B faze tog projekta, odnosno nadogradnju oko 40 kilometara autoceste Rijeka-Zagreb, što bi značilo zatvaranje financijske konstrukcije, rekao je Klarić.
Napomenuo je da će tijekom ove godine izabrati preostale izvođače radova, te da bi radovi mogli početi do kraja ove godine.