U sklopu te promocije održat će se "Hrvatska večer" u stockholmskom hotelu Sheraton, na koju su među ostalima pozvani i predstavnici švedskih medija, touroperatera te specijaliziranih agencija za grupe, kongrese, kulturu, sport i nautiku. Njima će na toj večeri biti predstavljena hrvatska turistička i eno-gastronomska ponuda.
Posebnu konferenciju za novinare (25. veljače) s radionicom (workshopom) o novostima u hrvatskom turizmu održat će državni tajnik za turizam Zdenko Mičić.
Široka će se švedska publika pak s Hrvatskom i njenim turističkim potencijalima moći upoznati tijekom posebne promocije (26. veljače) u trgovačkom centru "Sturegallerian" u središtu Stockholma.
Hrvatsku je prošle godine posjetilo gotovo 88 tisuća švedskih turista ili 65 posto više nego u godini prije, a nešto veći porast od 69 posto Šveđani su lani ostvarili sa 457 tisuća noćenja.
I ove godine na tom tržištu, kako se doznaje od direktora predstavništva HTZ-a u Stockholmu Daria Matoševića, Hrvatska dobro stoji te se mogu očekivati dalji porasti prometa, posebno u segmentu autobusnih i avio aranžmana.