Najavila je to danas na Plitvičkim Jezerima, u sklopu 36. susreta Proizvođači-hotelijerstvu 2005., direktorica Sektora za trgovinu HGK-a Milica Rakuša Martulaš.
Pojasnila je da je nova akcija rezultat približavanja Hrvatske Europskoj uniji, te da će njen naziv zapravo HGK koristiti kao novi slogan promocije hrvatskoga gospodarstva. Nova akcija se, dodaje, nastavlja na HGK-ovu nacionalnu kampanju "Kupujmo hrvatsko", koja je po analizama, prošle godine polučila odlične rezultate. U nju su dosad uključene 383 tvrtke s više od 7000 proizvoda, a promocije su lani održane u 21 hrvatskom gradu. Milica Rakuša Martulaš je iznijela i rezultate ankete HGK i Agencije za istraživanje tržišta Hendal koji pokazuju da više od 90 posto ispitanih građana podržava tu akciju, 30 posto ih je više zbog toga kupovalo hrvatske proizvode, a 70 posto ih je spremno platiti i više za te proizvode, nego inozemne.
Milica Rakuša Martulaš je podsjetila i na projekte HGK "Izvorno hrvatsko" kojim je označeno 60 autohtonih hrvatskih proizvoda te "Hrvatska kvaliteta", znak koji danas nosi 109 proizvoda. Sve to potiče natjecateljski duh hrvatskih proizvođača, a sa svim svojim projektima HGK očekuje da će to dovesti i do njihova većega plasmana na inozemno tržište.