FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

OBILJEŽENO TRIDESET GODINA RADA CENTRA "DUBRAVA"

Autor: ;TN;
ZAGREB, 16. listopada (Hina) - Trideset godina rada Centra za odgoj, obrazovanje i osposobljavanje djece i mladeži "Dubrava" danas je svečano obilježeno prigodnim programom koji su priredili učenici Centra i voditelji njihovih sekcija slobodnih aktivnosti.
ZAGREB, 16. listopada (Hina) - Trideset godina rada Centra za odgoj, obrazovanje i osposobljavanje djece i mladeži "Dubrava" danas je svečano obilježeno prigodnim programom koji su priredili učenici Centra i voditelji njihovih sekcija slobodnih aktivnosti.#L# Jedina socijalna ustanova u Hrvatskoj u kojoj mladež s tjelesnom invalidnošću može steći srednjoškolsko obrazovanje u njima primjerenim uvjetima, osnovana je odlukom hrvatskog Sabora 1966. godine i od tada je do danas u njoj osposobljeno 1288 učenika u 28 generacija. #L# Tadašnji Zavod osnovan je kao specijalna socijalna ustanova sa zadatkom da tjelesno invalidnoj djeci i mladeži pruža smještaj, potpuno zbrinjavanje, odgoj, medicinsku rehabilitaciju za vrijeme njihova osnovnog i stručnog obrazovanja, te medicinsku pomoć u obliku njege i liječenje. Nastojeći prilagoditi uvjete života i rada u Centru potrebama učenika, postigli smo da su mnogi naši bivši učenici danas uspješni u svom poslu, istaknula je ravnateljica Centra Lidija Tocauer zahvalivši se pritom svima koji su im pomagali u radu. Svoju zahvalnst uputila je i nazočnim predstavnicima Ministarstva rada i socijalne skrbi, te drugih ministarstava i srodnih ustanova, bivšim i sadašnjim djelatnicima Centra, te maturantima prve generacije koji su došli na obljetnicu svog Centra. Kulturnim programom učenici Centra nastojali su zahvaliti svojim odgojiteljima i voditeljima u Centru na ljubavi i pažnji. Po riječima štićenika Centra, ovdje su dobili potrebno samopouzdanje i vjeru u vlastite sposobnosti. Školovanjem su stekli srednjoškolsko obrazovanje primjereno njihovom tjelesnom invaliditetu. Pošto tjelesna oštećenja najčešće nisu u korelaciji sa mentalnim i kreativnim sposobnostima, učenici su za stjecanje srednje stručne spreme radili po programima istovjetnim onima u redovnim školama. Razlika je samo u maksimalnoj prilagodbi nastave njihovim potrebama, te drugim oblicima njege i i zaštite koji ih osposobljavanju za samostalan život. (Hina) tn ds 161342 MET oct 96

(Hina) tn ds

An unhandled error has occurred. Reload 🗙