FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

DJECA BOLJE PAMTE ONO ŠTO VIDE NA TELEVIZIJI

Autor: ;CAR;
WASHINGTON, 18. ožujka (Hina) - Iako neki roditelji misle da česta uporaba filmova i videa u školovanju njihove djece može biti znak lijenosti učitelja, novo istraživanje - objavljeno u "Časopisu školske psihologije" Američke psihološke udruge (APA) - upućuje na suprotno: takvi edukacijski materijali zapravo pomažu djeci da - za razliku od odraslih - zapamte više onoga o čemu ih se poučava.
WASHINGTON, 18. ožujka (Hina) - Iako neki roditelji misle da česta uporaba filmova i videa u školovanju njihove djece može biti znak lijenosti učitelja, novo istraživanje - objavljeno u "Časopisu školske psihologije" Američke psihološke udruge (APA) - upućuje na suprotno: takvi edukacijski materijali zapravo pomažu djeci da - za razliku od odraslih - zapamte više onoga o čemu ih se poučava. #L# Psiholozi dr. Juliette H. Walma van der Molen i dr. Tom H.A. van der Voort s Centra za ispitivanje djece i medija pri Sveučilištu u Leidenu u Nizozemskoj htjeli su ispitati mogu li se rezultati istraživanja, u kojem su uspoređivali sjećanje televizijske i tiskane informacije kod odraslih ljudi primijeniti i na djecu. Prema svim prethodnim istraživanjima, odrasli su se bolje sjećali onog što su pročitali, možda zato što oni ponekad ponovno pročitaju tiskani materijal, što nije moguće kad je riječ o televiziji. Ispitano je 152 djece u dobi između 10 i 12 godina, a predstavljena im je dječja priča u originalnom televizijskom izdanju i u tiskanoj verziji. Utvrđeno je da su djeca koja su gledala televiziju zapamtila više od djece koja su priču pročitala. Drugim riječima - televizija je bila učinkovitija. Rezultati ispitivanja, zaključili su istraživači, upućuju na to da televizijski obrazovni program prilagođen dječjem uzrastu - i koji verbalno i vizualno prenosi informacije - nastavnicima može biti učinkovito pomoćno sredstvo. (Hina) car dgk 180204 MET mar 97

(Hina) car dgk

An unhandled error has occurred. Reload 🗙