FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

NAČINI SPREČAVANJA JAČINE FRONTALNIH SUDARA

Autor: ;ALF;
PARIZ, 27. siječnja (Hina) - Kako bi pokazali specifičnu prirodu problema kompatibilnosti kamiona i osobnih vozila te ozbiljnost frontalnih sudara, u posljednje je tri godine u Renaultu obavljeno 35 testova sudara kamiona i automobila, piše Informativni bilten ove poznate francuske automobilske tvrtke. Rezultati ispitivanja pokazuju da su za snagu sudara odgovorna tri čimbenika: a) odnos mase od 3:1 do 50:1; b) prednji dio kamiona je puno tvrđi od prednjeg dijela osobnog vozila, tako da se sudarom uništava uglavnom prednji dio osobnog vozila, te time dovodi u opasnost sigurnost vozača i suvozača; c) prednji dio kamiona je na višoj razini od kolnika za razliku od prednjeg dijela osobnog vozila, zbog čega, kod frontalnog sudara, osobno vozilo često završava ispod kamiona. Iako je problem nekompatibilnosti mase neizbježan, on se može smanjiti izmjenama na prednjem dijelu kamiona. Tako su stručnjaci Renaulta u tijeku izrade novog "Premiuma" napravili sustav, još uvijek u fazi usavršavanja, kojim se kod frontalnog sudara sprečava ulijetanje vozila manje mase ispod kamiona. Izrađen od mekanog čelika u obliku slova U, zaobljen na krajevima, sustav kod frontalnih sudara "upija" dio jačine sudara i onemogućuje manjem vozilu da završi ispod većeg. Kamioni se već opremaju stražnjim i bočnim pregradama za sprečavanje ulijetanja manjih vozila pod kamione, a uvedene su i izmjene u dizajnu vozila. Trenutno se ispituju još dva načina smanjenja jačine frontalnih sudara, a to su dodatni materijali za "primanje" jačine sudara, kao što su pjena od aluminija i šupljikavi dizajn, te još veće izmjene na dizajnu kamiona. (Hina) alf mp 270151 MET jan 97

(Hina) alf mp

An unhandled error has occurred. Reload 🗙