FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

AKCIJE ZA BOLJE PREDSTAVLJANJE ZAGREBAČKOG TURIZMA

Autor:
ZAGREB, 7. rujna (Hina) - Na natjecanju za najljepši hrvatski, zagrebački i suvenir opće namjene, što su ga organizirali Hrvatska turistička zajednica, Turistički ured Grada Zagreba i Zagrebački velesajam nagrađeno je devet autora, a šest ih je pohvaljeno. Nagrađeni suveniri bit će izloženi na jesenskom Međunarodnom zagrebačkom velesajmu u sklopu Sajma umjetnina, a drugi suveniri koji su bili u konkurenciji moći će se razgledati u izložbenom prostoru Regionalne gospodarske komore Zagreba, kazao je direktor Turističkog ureda Grada Zagreba Mario Zmajević na današnjem tradicionalnom susretu s turističkim novinarima u Zagrebu. Na Zagrebačkom velesajmu bit će dodijeljene nagrade, a nakon jesenske sajamske priredbe održat će se i okrugli stol o temi suvenira, na kojem će se pokušati osmisliti idući natječaj, dodao je Zmajević. Zagrebački Turistički ured financijski je podupro izradbu projekta marketinškog plana za Zagreb, koji je ujedno i prilog glavnoga grada Hrvatske Glavnom turističkom planu za Hrvatsku. Nositelj posla je Institut za turizam u suradnji s nizozemskom tvrtkom Dolphin, koja se bavi istraživanjima u turizmu. O tijeku izradbe plana novinare je izvijestio direktor te nizozemske tvrtke iz Numegena Andre Nijsen, koji je takve razvojne turističke planove izradio i za Krakov, Chicago, Melbourne i druge gradove. Trenutačno se prikupljaju informacije od posjetitelja Zagreba, koje bi nakon obrade trebale ukazati na prednosti i nedostatke zagrebačke turističke ponude te poslužiti kao temelj razvojnog turističkog plana, kazao je Nijsen. On je ujedno upozorio i na nedovoljnu obaviještenost svjetske javnosti o stanju u Hrvatskoj te istaknuo da će poslije izradbe projekta pozvati nizozemske turističke novinare kako bi ih izvijestio o rezultatima istraživanja u Zagrebu. Nijsen je izradio i zemljovid s ucrtanim, za turiste sigurnim zonama u Hrvatskoj, pa će te informacije, kako je istaknuo, ponuditi međunarodnim turističkim časopisima. Turistički ured Grada Zagreba utemeljio je i poduzeće Capitl, koje će s radom početi idućeg tjedna. Po riječima direktora marketinga tog Ureda Krešimira Rašana, profit ostvaren u tom poduzeću usmjerit će se u turističku promidžbu. Tijekom ljeta, Ured je u suradnji s Masmedijom objavio i trojezični Gradski vodič te plan Zagreba izrađen u suradnji s Geodetskim fakultetom Zagrebačkog sveučilišta, izvijestio je Rašan. Na današnjem je susretu predstavljena i knjiga "Turistička ponuda Hrvatske" poduzeća MAM-VIN, koja, uz ostalo, sadrži obavijesti o turističkim uredima, popis hrvatskih putničkih agencija te izvatke iz pravilnika Hrvatskog udruženja hotelijera. (Hina) sp 071237 MET sep 93

(Hina) sp

An unhandled error has occurred. Reload 🗙