ZAGREB, 7. rujna (Hina) - Na natjecanju za najljepši hrvatski, zagrebački
i suvenir opće namjene, što su ga organizirali Hrvatska turistička
zajednica, Turistički ured Grada Zagreba i Zagrebački velesajam nagrađeno
je devet autora, a šest ih je pohvaljeno. Nagrađeni suveniri bit će
izloženi na jesenskom Međunarodnom zagrebačkom velesajmu u sklopu Sajma
umjetnina, a drugi suveniri koji su bili u konkurenciji moći će se
razgledati u izložbenom prostoru Regionalne gospodarske komore Zagreba,
kazao je direktor Turističkog ureda Grada Zagreba Mario Zmajević na
današnjem tradicionalnom susretu s turističkim novinarima u Zagrebu.
Na Zagrebačkom velesajmu bit će dodijeljene nagrade, a nakon jesenske
sajamske priredbe održat će se i okrugli stol o temi suvenira, na kojem će
se pokušati osmisliti idući natječaj, dodao je Zmajević.
Zagrebački Turistički ured financijski je podupro izradbu projekta
marketinškog plana za Zagreb, koji je ujedno i prilog glavnoga grada
Hrvatske Glavnom turističkom planu za Hrvatsku. Nositelj posla je Institut
za turizam u suradnji s nizozemskom tvrtkom Dolphin, koja se bavi
istraživanjima u turizmu.
O tijeku izradbe plana novinare je izvijestio direktor te nizozemske
tvrtke iz Numegena Andre Nijsen, koji je takve razvojne turističke planove
izradio i za Krakov, Chicago, Melbourne i druge gradove. Trenutačno se
prikupljaju informacije od posjetitelja Zagreba, koje bi nakon obrade
trebale ukazati na prednosti i nedostatke zagrebačke turističke ponude te
poslužiti kao temelj razvojnog turističkog plana, kazao je Nijsen. On je
ujedno upozorio i na nedovoljnu obaviještenost svjetske javnosti o stanju u
Hrvatskoj te istaknuo da će poslije izradbe projekta pozvati nizozemske
turističke novinare kako bi ih izvijestio o rezultatima istraživanja u
Zagrebu. Nijsen je izradio i zemljovid s ucrtanim, za turiste sigurnim
zonama u Hrvatskoj, pa će te informacije, kako je istaknuo, ponuditi
međunarodnim turističkim časopisima.
Turistički ured Grada Zagreba utemeljio je i poduzeće Capitl, koje će s
radom početi idućeg tjedna. Po riječima direktora marketinga tog Ureda
Krešimira Rašana, profit ostvaren u tom poduzeću usmjerit će se u
turističku promidžbu. Tijekom ljeta, Ured je u suradnji s Masmedijom
objavio i trojezični Gradski vodič te plan Zagreba izrađen u suradnji s
Geodetskim fakultetom Zagrebačkog sveučilišta, izvijestio je Rašan.
Na današnjem je susretu predstavljena i knjiga "Turistička ponuda
Hrvatske" poduzeća MAM-VIN, koja, uz ostalo, sadrži obavijesti o
turističkim uredima, popis hrvatskih putničkih agencija te izvatke iz
pravilnika Hrvatskog udruženja hotelijera.
(Hina) sp
071237 MET sep 93
(Hina) sp