ZAGREB, 3. rujna (Hina) - Predstavnici Ministarstva turizma i turističkih
agencija Republike Hrvatske na današnjem su sastanku, koji je sazvao
ministar mr. Niko Bulić, razgovarali o zajedničkoj strategiji
nastupa u prekomorskim zemljama, odnosno o marketingu plana za 1994.
Kako je priopćeno iz Ministarstva turizma, u razgovoru je posebno
spominjan iseljenički turizam te su razmotrene mogućnosti i potrebe
osmišljenijeg nastupa na njemačkom tržištu.
"Ocijenjeno je da osim tradicionalnim, već dobro poznatim, europskim
tržištima, posebnu pažnju valja posvetiti i prekomorskim, dalekim
detinacijama kao što su Amerika, Kanada, Australija i Japan.
Dogovoreno je da je u nastupu na inozemnim tržištima potrebno što više
zajedništva i usuglašenosti između samih turističkih agencija, ali isto
tako i s Ministarstvom turizma, Hrvatskom turističkom zajednicom,
Ministarstvom vanjskih poslova, Ministarstvom prosvjete i kulture i
Hrvatskom maticom iseljenika", navodi se u priopćenju. Takva će
usklađenost u radu, ocjenjuje se u priopćenju, omogućiti najbolje rezultate
u promidžbi hrvatskog turizma, a time i u turističkom prometu i deviznim
prihodima od turizma.
Na današnjem su sastanku u Ministarstvu turizma bili i pomoćnik ministra
turizma dr. Ivan Šimek, hrvatski veleposlanik u Bonnu dr. Ivan Ilić te
glavni, odnosno komercijalni direktori najvećih hrvatskih turističkih
agencija - Atlasa, Generalturista, Kvarner Express Internationala,
Astratuoursa, Adriatic Turista, avioprijevoznika Croatia Airlinesa i
predstavnik Hrvatske matice iseljenika.
(Hina) dd
031547 MET sep 93
(Hina) dd