FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

SERVIS POSEBNIH NASLOVA EURO DISNEY

Autor:
Nadnaslov:Poznati kompleks zabavnog parka izravno pogođen krizom Naslov: Euro Disney - u gubicima Podnaslov:Skupina Euro Disney, gigant zabave koji vodi poznati zabavni park, ali i cijeli kompleks hotela te kamping i zabavni centar, objavio je da unatoč dobroj posjećenosti očekuje gubitke u iznosu od 500 milijuna francuskih franaka (87,7 milijuna dolara) u trećem tromjesečju djelovanja, uz daljnji negativni trend Piše: Patrice COLLEN, AFP PARIZ - Skupina Euro Disney, iako je dobila okladu dočekavši 11 milijuna posjetitelja u godinu dana, izravno je pogođena krizom koja zahvaća gotovo sva područja turizma u Francuskoj, te očekuje gubitke tijekom ljeta. Gigant zabave, koji vodi zabavni park Euro Disneyland u Marne-la-Vallee (istok Pariza), ali i cijeli jedan hotelski kompeks smješten u blizini, kamping i zabavni centar (Festival Disney), objavio je ovih dana da očekuje gubitke u iznosu od oko 500 milijuna francuskih franaka (87,7 milijuna dolara) u trećem tromjesečju svog djelovanja 1992-93. godine (travanj-lipanj). Računa da će ostati u deficitu i u četvrtom tromjesječju (srpanj-rujan), unatoč ulasku u punu turističku sezonu. Ti rezultati su neugodno iznenađenje za Euro Disney, koji nakon teških gubitaka tijekom zime (više od milijardu franaka - 170 milijuna dolara - za šest mjeseci, od listopada do ožujka) očekuje da će izaći iz minusa tijekom ljeta, što međutim nije dovoljno za izbjegavanje "teških gubitaka" u ukupnom djelovanju. Uprava Euro Disneya naglašava da je posjećenost parka i dalje dobra, s 3,1 milijuna posjetitelja u cijelom tromjesečju. Trenutno je svaki drugi posjetitelj Francuz (od 30 posto iz bliskih područja) - udio koji očitava pad strane posjećenosti za deset posto prema prošloj godini. Međunaslov: Američki dioničar priskače u pomoć Takvu tendenciju Euro Disney ocjenjuje "zabrinjavajućom" zbog toga što je uzrokom pada posjećenosti hotela, namijenjenih uglavnom stranoj klijenteli. Osim "razočaravajuće" posjećenosti hotela, čija stopa posjećenosti je ipak napredovala za 10 posto u godinu dana i dosegla 68,5 posto, grupa objašnjavajući svoje gubitke navodi skromnu potrošnju posjetitelja na licu mjesta, iscrpljenost tržišta nekretnina i tromost svojih financijskih obveza. Kao i svi profesionalci turizma u Francuskoj, to poduzeće nema nikakvu preglednost, uz porast rezervacija u zadnjem trenutku. Uzevši u obzir te poteškoće, Euro Disney je "prišao preispitivanju svoje financijske strukture i svoje strategije razvoja", što bi trebalo dovesti do postavljanja "plana" u proljeće 1994. godine. U bliskoj budućnosti, glavni dioničar zabavnog parka, američka skupina The Walt Disney Company "prihvatila se pomoći u financiranju ulaganja i vođenju poduzeća u tom razdoblju", precizira Euro Disney. Trenutno se ne predviđaju nikakva ukidanja radnih mjesta. Grupa trenutno zapošljava 15.600 osoba, od kojih je 6.500 sezonskih djelatnika. Gigant zabave ispituje i svoju strategiju za budućnost. Potpisivanje sporazuma s francuskim vlastima o osnivanju drugog parka, predviđeno za ovaj mjesec, odgođeno je za rujan. Bez dovođenja u pitanje predviđene globalne investicije (osam milijardi franaka - 1,4 milijarde dolara) grupa želi ispitati rokovnik projekta. Otvaranje drugog parka, posvećenog filmu, početno je bilo predviđeno za travanj 1996. godine. (Hina) br 132233 MET jul 93

(Hina) br

An unhandled error has occurred. Reload 🗙