To je ujedno i prvi zimski red letenja Ryanaira iz Zagreba, koji kreće krajem listopada, a O'Leary je dodao i da je to njegova prva konferencija za medije te posjet Zagrebu.
Naglasio je da im je Zagreb veliki izazov i da tu vide veliki potencijal, kao i u cijeloj Hrvatskoj, već prepoznatoj u svijetu zbog turizma. Za Zagreb je istaknuo da je trenutno jedan od rastućih 'hot city break' destinacija.
„Ljudi žele doći u Zagreb, posebice za božićni sajam u zimi, a ima i puno kulturnih i povijesnih znamenitosti, dobru hranu i raste mu broj stranih turista. Važna je i prepoznatljivost Hrvatske po nogometu, a i koliko sam uspio vidjeti ima i puno lijepih žena”, rekao je O'Leary.
Smatra da Zagreb zaslužuje imati barem oko 3,5 milijuna avio-putnika godišnje, jer, kako je kazao, riječ je o glavnom gradu te vjeruje da će u suradnji sa zračnom lukom Zagreb, s kojom dijele viziju rasta, doći do tih brojki.
Ponovio je i ranije najave Ryanaira da u Zagreb u 'baziranje' tri zrakoplova do kraja ove godine, od kojih su dva već u bazi od srpnja i rujna, ukupno investiraju 300 milijuna dolara te da time izravno otvaraju 100 radnih mjesta te još oko 750 neizravnih u cijeloj Hrvatskoj. Bio bi razočaran, navodi, da u Zagrebu već idućeg ljeta u bazu ne uvedu i četvrti zrakoplov, odnosno da bi ih tu mogli imati tri do pet.
Spomenuo je i dobru suradnju s ostalim zračnim lukama u Hrvatskoj – zadarsku, pulsku i dubrovačku, kao i da će od idućeg proljeća letjeti i na Rijeku, no pritom će jedino u Zagrebu ostajati i preko zime, dok će ostali letovi biti ljetni tj. sezonski.
Nekoliko puta O'Leary je istaknuo da sve to za Zagreb i Hrvatsku rade bez ikakve financijske pomoći države, za razliku od nacionalnog avio prijevoznika Croatia Airlines (CA) kojemu država pomaže.
„Ryanair uvodi 24 nove linije iz Zagreba u idućih šest mjeseci, a CA je u tri godine uvela samo tri nove linije i dobila je 12 milijuna eura pomoći od države”, komentirao je O'Leary.
No, kako je odgovorio na pitanje novinara o Croatia Airlinesu i jesu li konkurencija ili ne, Ryanair želi da CA bude „živa i zdrava” kompanija, dodajući da nemaju istu strukturu putnika niti leti na iste destinacije i u zračne luke.
„Stalo nam je da CA živi i nismo došli tu da bi ju uništili nego smo došli stvoriti zdravu konkurenciju, a kako linija prema Dublinu nije uništila poljski LOT ni AirLingus tako neće ni CA”, odgovorio je O'Leary.
S dosadašnjim poslovanjem sa Zagrebom i Hrvatskom je zadovoljan te očekuje nastavak snažne potražnje za njihovim letovima, zaključujući da nema razloga da se broj ukupnih avio putnika svih prijevoznika ne poveća u iduće tri godine na oko 7 milijuna.