"Dnevni ulaz velikog broja automobila u grad čini ogromne gužve na našim prometnicama. Smanjit ćemo ih novom regulacijom prometa koja će biti bazirana na najsuvremenijoj tehnologiji", izjavio je Klisović.
Takvi novi modeli, kaže, osigurat će da vozila Hitne pomoći, vatrogasaca, policije i sva vozila hitnih službi budu tretirana posebno jer će se kroz GPS pratiti njihovo kretanje i raščišćavati ulice po kojima se oni voze do svoga odredišta.
"Naša politika je maksimalno poticanje građana na korištenje javnog prijevoza. Obnovit ćemo cestovnu i proširiti mrežu tramvaja", rekao je Klisović.
Tako planiraju proširiti u 'punom profilu' Branimirovu ulicu da bi se smanjile gužve prema istoku, a najavljuju i da će napraviti Jarunski most kako bi se smanjile gužve na zapadu.
Mrežu tramvajskih pruga, kaže Klisović, posebno će proširiti u istočnom dijelu Novog Zagreba, kroz Sarajevsku, Vatikansku, do ulice Savezne Republike Njemačke. Od Heinzelove prema Savišću napravit će određene spojnice, kao što su između Ozaljske i Savske do Vukovarske.
Uz to, u planu su i velika parkirališta na ulazu u grad kako bi ljudi do centra dolazili vlakom ili drugim javnim prijevozom. Planiraju povećati i noćne linije ZET-a jer, navodi Klisović, u nekim kvartovima, poput Brezovice nisu dovoljne dobre, u nekima ih ni nema.
"Želimo brz, kvalitetan i čist javni prijevoz, i to ćemo i osigurati. Denivelirat ćemo prugu koja prolazi kroz grad od zapadnog Podsuseda do Sesveta, kako bismo grad učinili jednom funkcionalnom cjelinom", naglasio je.
Naveo je kako gradu nedostaje parkirnih mjesta te poručio kako imaju plan za otvaranje novih 5000 parkirnih mjesta kroz otvaranje montažnih parkirnih garaža, a bit će i dosta kvartovskih garaža koje će napraviti kroz cjelovitu obnovu nakon potresa.
Uz navedeno, SDP-ov gradonačelnički kandidat Klisović je najavio i proširenje pješačkih zona i uvođenje nove mreže biciklističkih staza, a žele promovirati i električna vozila pa će uvesti određene pogodnosti za ljude koji ih koriste. U planu je i obnova svih mostova, a nakon izgradnje Jarunskog, onda će graditi i most na Bundeku.