Kako pandemija Covida-19 u svijetu znatno utječe i na načine turističke promocije, iz HTZ-a ističu da će te prezentacije i radionice provoditi putem online platforme te da će u današnjoj za Poljsku surađivati s turističkim zajednicama Dubrovačko-neretvanske županije, grada Korčule i općine Župa dubrovačka.
"Zbog nemogućnosti održavanja klasičnih sajmova i radionica u svijetu, pokrenuli smo seriju vlastitih virtualnih prezentacija i radionica koje ćemo provoditi samostalno i u suradnji sa sustavom turističkih zajednica. Glavni cilj je promocija hrvatskog turizma i ukupne ponude, ali i na tržištima okupiti najvažnije partnere i agente te im prenijeti aktualnu sigurnosnu situaciju u zemlji i pripremljenost Hrvatske za turističku sezonu", naglasio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.
Većina radionica i prezentacija planirana je za prvu polovinu ove godine, a osim promocije destinacija i turističkih proizvoda, u sklopu njih će se govoriti i o epidemiološkim mjerama, sigurnosti i protokolima za realizaciju budućih turističkih putovanja.
U Poljskoj je uz današnju prezentaciju, do lipnja predviđeno i održavanje još sedam prezentacija i radionica na kojima će se predstaviti i Splitsko-dalmatinska, Šibensko-kninska, Zadarska, Primorsko-goranska (Kvarner), Ličko-senjska, Krapinsko-zagorska i Istarska županija te grad Zagreb i Klaster Slavonija. Predviđene su i poslovna radionica za poljske i hrvatske partnere.
Direktorica predstavništva HTZ-a u Poljskoj Agnieszka Puszczewicz povodom prve radionice u Poljskoj poručila je da je svih dostupnih 50 online mjesta za prezentaciju i radionicu popunjeno u rekordnom roku, što je dokaz da je ta aktivnost odlično prihvaćena kod poljske turističke branše.
"Poljskim touroperatorima i turističkim agentima želimo predstaviti hrvatske regije, od kojih je prava po redu dubrovačka. Nadamo se i vjerujemo da će Poljaci i ove godine u velikom broju doći u Hrvatsku i tako opet pokazati da su istinski prijatelji i ljubitelji naše zemlje", kazala je Puszczewicz.
Osim za Poljsku, te su aktivnosti planirane i za tržišta Njemačke, Austrije, Slovenije, Italije, Češke, Slovačke, Mađarske, Nizozemske, Francuske, Velike Britanije, Belgije, Švedske, Rusije, Kine te SAD-a.