Ta je koordinacija uz poštivanje svih epidemioloških mjera održana u kongresnim prostorima ivanićgradskog Naftalana, gdje je, kako su izvijestili, utvrđen plan aktivnosti za 2021., u kojemu je i izrada zajedničke web platforme te priprema kampanja na svim medijima, s naglaskom na društvene mreže i digitalne formate.
Klaster, u kojemu su Međimurska, Varaždinska, Krapinsko-zagorska, Bjelovarsko-bilogorska, Sisačko-moslavačka, Zagrebačka i Koprivničko-križevačka županija, priprema i novi format virtualne prezentacije prema stranim tržištima te zajedničke promotivne multimedijske sadržaje.
Naglašavajući kako su autentičnost i prije svega sigurnost te priroda, ključni trendovi u turizmu, direktorica Turističke zajednice Zagrebačke županije Ivana Alilović poručuje da će sve to biti istaknuto u promociji koju pripremaju u Klasteru.
"Zajedničkim nastupom i promotivnim aktivnostima sve županije u Klasteru dobivaju dodatno na vidljivosti i promociji svojih turističkih ponuda i sadržaja, kojih u središnjoj Hrvatskoj ne nedostaje. Sigurno ćemo zajedno do cilja sigurno stići puno brže", kazala je Alilović, inače i nova koordinatorica Klastera Središnja Hrvatska.