Riječ je o hrvatskom proizvodu Bakin'Mix, što je hrvatski gluten free brand koji je u suradnji s nutricionistima i stručnjacima osmislila Staša Brozina, dok je Veronika Uravić Čolak iz dizajnerskog studia: Reedesign Studio Rijeka napravila njegovo idejno rješenje.
"Ovo je veliki poticaj i vjetar u leđa za naš prvi brand proizvoda, koji će zasigurno pomoći u uspješnom plasmanu na domaćem i međunarodnom tržištu", kazala je Staša Brozina, direktorica tvrtke A1 All Natural koja stoji iza pokretanja ovog brenda.
Po riječima Veronike Uravić Čolak, proces izgradnje branda i dizajna ambalaže proizvoda trajao je oko 6 mjeseci, radili su temeljito i na osnovi istraživanja i analize sličnih proizvoda na domaćem i međunarodnom tržištu.
Zaštitno lice proizvoda Bakin'mix je baka s punđom od sijede kose, čime se naglasilo osnovnu vrijednost branda – povezivanje tradicije sa suvremenim prehrambenim potrebama ne samo kroz.
Serija proizvoda uključuje sedam različitih mješavina, a izbor boja temeljen je na istraživanju i trendovima sličnih proizvoda u svijetu i postizanju što bolje vidljivosti na policama trgovina.
Nagradu od 1955. dodjeljuje Red Dot GmbH & Co. KG. iz Essena, a radovi se prijavljuju unutar 17 kategorija i 36 "industrija". Žiri se sastoji 24 stručnjaka iz područja komunikacijskog dizajna, a Bakin’Mix je nagrađen u konkurenciji 6992 rada iz cijelog svijeta.