Pretražujući na Googleu destinacije za godišnje odmor, Nijemci u posljednjih 90 dana, a još više unatrag nekoliko dana, najviše pretražuju Hrvatsku, čime je njezin indeks u pretragama tih ključnih riječi (godišnji odmor) veći od 75 posto, a ide i na 100 posto, što znači da na Googleu često pretražuju samo Hrvatsku.
"Taj je indeks puno veći nego imaju primjerice Španjolska, Italija i Grčka, za koje se zna da su top destinacija njemačkih turista. Ovakvo pretraživanje znači i da Hrvatska prednjači kao destinacija gdje bi mnogi od njih rado proveli godišnji odmor. To se i povećava od otvaranja hrvatskih granica te ukupno s njezinim dobrim nošenjem i rezultatima oko epidemiološke situacije, što gostima znači i da se tu mogu osjećati sigurno", ističu iz Arbone, cetificiranog hrvatskog partnera Googlea za tzv. AdWords.
Slični su rezultati i za ključne riječi "kuće za odmor" i "kampovi/kampiranje", u čemu Nijemci po Googleu također više pretražuju Hrvatsku nego ostale tri mediteranske zemlje.
Kuća za odmor, primjerice je pojam koji se dosta traži i iznimno često veže u pretraživanjima za Hrvatsku, za koju je i tu indeks trenutno i iznad 75 posto, a vidi se i veliki 'skok' u tom pretraživanju u odnosu na prije dva mjeseca.
Kampiranje u Hrvatskoj isto 'izaziva' veliko zanimanje Nijemaca, za što je indeks u pretragama na Google na njemačkom jeziku veći od 50 posto. Iako se tu radi o nešto manjem omjeru nego za prva dva pojma, ipak za tim i dalje zaostaju Italija i Španjolska, iznose iz Arbone.
Zaključuju da se prema pretraživanjima Nijemaca na Googleu po tipovima smještaja Hrvatska ističe kao jedna od najpoželjnijih destinacija, a kako se taj trend rasta pretraživanja nastavlja, smatraju da bi iz Njemačke mogla imati dobar turistički posjet ovog ljeta.