"Tom kampanjom, s obzirom na preporuke stožera da se ostane doma, želimo potaknuti sugrađane da pronađu nešto lijepo u svojoj okolini unatoč svemu što nas je snašlo ovih dana i da nam pokažu taj svoj 'pogled' na Zagreb kroz fotografije snimljene sa balkona, prozora, iz dvorišta ili slično", objašnjava direktorica TZGZ-a Martina Bienenfeld.
Kampanja traje do nedjelje, 19. travnja, isključivo na spomenutoj Facebook stranici tj. profilu "visitzagreb", a sve primljene fotografije, TZGZ će objaviti i na svojem blogu lovezagreb.hr, gdje će posjetitelji moći virtualno prošetati Zagrebom.
"Time želimo podsjetiti sve one koji su bili u Zagrebu na njegove zanimljive vedute, a one koji još nisu u njemu bili potaknuti da Zagreb uvrste na listu putovanja. Do sada nam je stiglo više od 50 fotografija", ističe Bienenfeld.
Ovo je trebala biti najbolja godina, a postala je najteža
Bienefeld je komentirala i tešku situaciju za turizam u Zagrebu, Hrvatskoj i cijelom svijetu zbog pandemije covida 19, naglašavajući da je prije eskalacije te zaraze ova godina, prema svim najavama i pokazateljima, trebala biti najbolja za turističku industriju Zagreba i cijelu Hrvatske.
"No, sada je sve suprotno, i 'voljom više sile' ova je godina postala najtežom i najizazovnijom u novijoj povijesti, ne samo za turizam. Usred pandemije Zagreb se suočio s jakim potresom i velikim štetama, što je dodatno otežalo situaciju, pa i neki hoteli koji su trebali raditi zbog potresa to više ne mogu", kaže Bienenfeld.
Turistička zajednica nastavlja s aktivnostima i učinit će, kako dodaje, sve kako bi pomogla u prevladavanju krize, pa je već pripremila zanimljive sadržaje na internet stranicama i društvenim mrežama.
"Sukladno preporukama stožera prilagođavamo sve aktivnosti, a kako je Zagreb oduvijek bio živ i ponosit', jak i prkossan', vjerujem da ćemo, čim prilike dopuste, ponovo zajedno uživati u gradu, uz nadu da će to biti uskoro. Volite Zagreb kao i do sada i ne zaboravite - Zagreb voli vas!", poručila je Binenefeld, ujedno čestitajući Uskrs.