"Ostati kući danas, znači putovati sutra. Ljudi su na prvom mjestu, te je sada važno biti strpljiv i pripremati se za vrijeme kada će turisti ponovo moći putovati, a turizam se oporavljati", ističu iz UNWTO-a uz tu kampanju, koja je njihov svojevrsni odgovor na trenutnu krizu i poziv na zajedničku odgovornost putnika i turističkog sektora u borbi s pandemijom covid19 te na oporavak nakon nje.
Vjeruju da se time pojačava 'glas' turizma i njegovo ujedinjenje pred, kako ocjenjuju, neviđenim globalnim izazovom zbog covida19, jer je kampanja i digitalna platforma koja omogućava svakom pojedincu, poslovnom ili institucionalnom korisniku da se pridruži objavama fotografija, audio i vizualnih sadržaja te drugih poruka o odredištima na društvenim mrežama i drugim internetskim kanalima.
"Tom kampanjom želimo naglasiti temeljne i trajne vrijednosti turizma koje zagovaramo - otkrivanje različitih kultura, prakticiranje solidarnosti i poštovanja, briga za okoliš, nastavljanje učenja, dostojan rad, razvoj i održivosti te stvaranje novih prilika za sve”, kažu iz te UN-ove specijalizirane organizacije za turizam.
Njezin glavni tajnik Zurab Pololikašvili pritom podsjeća da se turizam povijesno pokazao otpornim i brzo 'oporavljivim' nakon raznih kriza, dokazujući se i jednim od ključnih pokretača međunarodnog oporavka, što se očekuje da će biti i nakon ove krize.
Iz Hrvatske 'link' na primjer agencije Travel Croatia DMC
Naglašavajući da su kampanju sa 'hashtagom' #TravelTomorrow već prihvatile brojne zemlje i gradovi u svijetu putem objava na društvenim mrežama, iz UNWTO-a iznose primjere Hrvatske, Srbije, Zimbabvea, Njemačke, Maroka, Omana i Urugvaja, te gradova Belfasta, Kranja, Bogote i Beča, gdje su organizacije, putničke agencije i druge privatne tvrtke već krenule putem te poruke.
Iz Hrvatske navode link na primjer agencije Travel Croatia DMC (sjedište Zagreb), koja je UNWTO-ovov #TravelTomorrow uključila u svoje brojne objave na Instagram profilu i web stranicama tvrtke, s fotografijama otočića na Jadranu, motivima iz raznih odredišta (poput Šibenika, Dubrovnika i drugih) te uz pitanje „Where to next?” šalju i poruke ljubavi iz Hrvatske #fromcroatiawithlove.