„U skladu sa Zakonom o tržištu kapitala i Pravilima Zagrebačke burze d.d., HP – Hrvatska pošta d.d., MB 1414895, OIB 87311810356, objavila je sazivanje i poziv na Glavnu skupštinu HP-Hrvatske pošte d.d. koja će se održati dana 17. lipnja 2019. godine s početkom u 08:30 sati u prostorijama Ministarstva mora, prometa i infrastrukture, Prisavlje 14, Zagreb.
Uz ranije dostavljeni dnevni red u nastavku su sadržani prijedlozi odluka koje Uprava i Nadzorni odbor predlažu Glavnoj skupštini na donošenje i to odluke pod točkama 2., 4., 5. i 6. dnevnog reda, a Nadzorni odbor predlaže donošenje odluke pod točkom 3. dnevnog reda.
P r i j e d l o z i o d l u k a
Pod točkom 2. - Za predsjedavajućeg Glavne skupštine izabire se g. Oleg Butković.
Pod točkom 3. - Prihvaća se Izvješće Nadzornog odbora Glavnoj skupštini društva HP - Hrvatska pošta d.d. za 2018. godinu.
Pod točkom 4.1. - Utvrđuje se i usvaja Godišnje izvješće za 2018. g., koje sadrži Izvješće poslovodstva, godišnje financijske izvještaje, uključujući Izvješće neovisnog revizora za HP - Hrvatsku poštu d.d. te nekonsolidirane i konsolidirane podatke za HP – Hrvatsku poštu d.d..
Pod točkom 4.2. - Utvrđuju se i usvajaju nekonsolidirani godišnji financijski izvještaji za godinu koja je završila 31. prosinca 2018. godine.
Pod točkom 4.3. - Utvrđuju se i usvajaju konsolidirani godišnji financijski izvještaji za godinu koja je završila 31. prosinca 2018. godine.
Pod točkom 4.4. - Utvrđuje se da je HP – Hrvatska pošta d.d. u godini koja je završila 31. prosinca 2018. godine ostvarila dobit poslije oporezivanja u iznosu od 39.350.589,17 kuna. Ostvarena dobit raspoređuje se za pokriće prenesenog gubitka iz prethodnih godina.
Pod točkom 5.1. - Utvrđuje se da je Uprava HP - Hrvatske pošte d.d. upravljala Društvom u skladu sa zakonom i Statutom dioničkog društva Hrvatska pošta pa se temeljem navedenog članovima Uprave daje razrješnica za vođenje poslova u 2018. godini, kako slijedi:
- g. Ivan Čulo, predsjednik Uprave, od 01.01.2018. do 31.12.2018. godine
- g. Mate Mišetić, član Uprave, od 01.01.2018. do 31.12.2018. godine
- g. Hrvoje Parlov, član Uprave, od 01.01.2018. do 31.12.2018. godine
Pod točkom 5.2. - Utvrđuje se da je Nadzorni odbor HP - Hrvatske pošte d.d. obavljao svoje funkcije u skladu sa zakonom i Statutom dioničkog društva Hrvatska pošta pa se temeljem navedenog članovima Nadzornog odbora daje razrješnica za nadzor nad vođenjem poslova Društva u poslovnoj 2018. godini, kako slijedi:
- gđi Ivančici Urh, predsjednici Nadzornog odbora, od 01.01.2018. do 31.12.2018. g.
- g. Stanku Gačiću, zamjeniku predsjednice Nadzornog odbora, od 01.01.2018. do 31.12.2018. g.
- g. Anti Sučiću, članu Nadzornog odbora, od 01.01.2018. do 31.12.2018. g.
- g. Milanu Jukiću, članu Nadzornog odbora/predstavniku radnika, od 01.01.2018. do 31.12.2018.g.
- g. Željku Vidakoviću, članu Nadzornog odbora/predstavniku radnika, od 01.01.2018. do 31.12.2018. g.
Pod točkom 6.1. - Dopunjuje se predmet poslovanja trgovačkog društva HP-Hrvatska pošta d.d. sljedećim djelatnostima:
• proizvodnja električne energije
• prijenos električne energije
• distribucija električne energije
• organiziranje tržišta električne energije
• opskrba električnom energijom
• trgovina električnom energijom
Pod točkom 6.2. - Mijenja se članak 6. stavak 1. Statuta dioničkog društva Hrvatska pošta – potpuni tekst (HP Glasnik 12/17) od 20.06.2017. godine (dalje u tekstu: Statut Društva) tako da sada glasi:
„Članak 6.
Predmet poslovanja Društva sastoji se od obavljanja sljedećih djelatnosti:
- poštanske usluge
- obavljanje poslova platnog prometa
- usluge ostalog novčanog posredovanja
- mjenjački poslovi
- izdavanje i prodaja poštanskih vrijednosnica, obrazaca, ambalaže, publikacija, edicija i slično
- proizvodnja i prodaja poštanske opreme i pribora
- usluge trgovine na malo poštanskom dostavom
- brzojavne usluge
- kurirske usluge
- telefonske usluge iz javnih govornica s posredovanjem
- održavanje i popravak objekata, postrojenja i uređaja za obavljanje poštanskog prometa
- projektiranje, kontrola projekta, građenje i nadzor nad građenjem
- izrada investicijske i tehnološke dokumentacije
- kupnja i prodaja robe
- usluge iznajmljivanja vlastitih nekretnina
- istražne i sigurnosne usluge
- usluge tehničkog pregleda i registracije vozila
- pripremanje hrane i pružanje usluga prehrane, pripremanje i usluživanje pića i napitaka i pružanje usluga smještaja
- zastupanje u osiguranju
- djelatnost informacijskog društva
- računalne i srodne djelatnosti
- obavljanje trgovačkog posredovanja na domaćem i inozemnom tržištu
- istraživanje tržišta i ispitivanje javnog mnijenja
- zastupanje inozemnih tvrtki
- distribucija tiska
- djelatnost nakladnika
- proizvodnja, promet i javno prikazivanje audiovizualnih djela
- uvoz ekoloških proizvoda
- proizvodnja i promet vina i drugih proizvoda od grožđa i vina
- proizvodnja i promet voćnih vina i drugih proizvoda na bazi voćnih vina
- promet duhana
- pripremanje hrane za potrošnju na drugom mjestu sa ili bez usluživanja (u prijevoznom sredstvu, na priredbama i sl.) i opskrba tom hranom (catering)
- turističke usluge u nautičkom turizmu
- turističke usluge u ostalim oblicima turističke ponude
- ostale turističke usluge
- turističke usluge koje uključuju športsko-rekreativne ili pustolovne aktivnosti
- pripremanje i organiziranje te javno izvođenje dramskih, glazbeno-scenskih, lutkarskih i drugih scenskih djela (scenska i glazbeno-scenska djela),
- djelatnost fotokopiranja
- grafički dizajn
- savjetovanje u vezi s poslovanjem i upravljanjem
- računovodstveni poslovi
- djelatnost elektroničkih komunikacijskih mreža i usluga
- usluga certificiranja elektroničkog potpisa
- usluge s dodanom vrijednošću
- administrativne djelatnosti
- skladištenje robe
- djelatnost ovlaštenog skladištara za žitarice i industrijsko bilje
- skladištenje nafte i naftnih derivata
- djelatnost ovlaštenoga carinskog otpremnika
- upravljanje slobodnim zonama
- djelatnosti pakiranja
- ukrcaj, iskrcaj, prekrcaj, prijenos i skladištenje robe i drugih materijala
- djelatnost prijevoza putnika u unutarnjem cestovnom prometu
- djelatnost prijevoza putnika u međunarodnom cestovnom prometu
- djelatnost prijevoza tereta u unutarnjem i međunarodnom cestovnom prometu
- prijevoz za vlastite potrebe
- popravak električne opreme
- popravak elektroničke i optičke opreme
- iznajmljivanje uredskih strojeva i opreme, uključujući računala
- iznajmljivanje strojeva i opreme
- održavanje, izrada i projektiranje informacijskih sustava
- pružanje usluga u trgovini
- promidžba (reklama i propaganda)
- tiskanje časopisa i drugih periodičnih publikacija, knjiga i brošura, glazbenih djela i glazbenih rukopisa, karata i atlasa, plakata, igraćih karata, reklamnih kataloga, prospekata i drugih tiskanih oglasa, albuma, dnevnika, kalendara
- usluge prijepisa i umnožavanja
- proizvodnja električne energije
- prijenos električne energije
- distribucija električne energije
- organiziranje tržišta električne energije
- opskrba električnom energijom
- trgovina električnom energijom“
Pod točkom 6.3. - Usvaja se potpuni tekst Statuta dioničkog društva Hrvatska pošta.
Pravo sudjelovanja i odlučivanja na Glavnoj skupštini ima dosadašnji Dioničar odnosno njegovi predstavnici temeljem Odluke o zastupanju Vlade Republike Hrvatske na Glavnoj skupštini društva HP – Hrvatska pošta d.d., klasa: 022-03/16-04/15, urbroj: 5030115/1-16-02 od 11. veljače 2016. godine. Pisani materijali i prijedlozi odluka mogu se pogledati u sjedištu Društva svakim radnim danom od 8:00 do 16:00 sati.“
Srdačan pozdrav!
Krešimir Domjančić
Voditelj odjela za odnose s javnošću
Ured za korporativne komunikacije
Napomena o izvoru:
Hrvatska pošta d.d.
Jurišićeva 13
10 000 Zagreb
GSM: +385 98 476 506
Tel: +385 1 6129 105
e-mail: kresimir.domjancic@posta.hr
www.posta.hr