FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Kampanja pošumljavanja Dalmacije "Boranka" osvojila brojne nagrade

Autor: Mirna Puklin Vucelić

ZAGREB, 2. travnja 2019. (Hina) - Neprofitna kampanja "Boranka" u organizaciji Saveza izviđača Hrvatske (SIH) kojom je promovirana akcija volonterskog pošumljavanja opožarenih područja Dalmacije osvojila je brojne nagrade na ovogodišnjim Danima komunikacija u Rovinju.

"Ovo je prvi puta u Hrvatskoj da je jedna neprofitna kampanja osvojila Grand Prix Effie nagradu. Izuzetno smo ponosni na sve osvojene nagrade za kampanju, ali još više na sve koji su nam se priključili u ovoj prekrasnoj kampanji bez čije pomoći ne bi bilo ni Boranke. Ovo je dokaz da radimo nešto dobro i korisno i dodatno nas motivira", istaknuo je Dan Špicer, poslovni direktor i glavni koordinator projekta Boranka.

Kampanja Boranka nastala je kao odgovor na sve učestalije požare koji svake godine progutaju tisuće hektara šuma, postavši najveća volonterska akcija pošumljavanja u Hrvatskoj.

Izviđači su pozvali građane da im se pridruže u pošumljavanju požarišta Dalmacije kako bi pomogli u obnovi požarima opustošene prirode te je u osam vikend akcija na području Splita i Solina više od 2500 volontera iz svih dijelova Hrvatske zasadilo preko 25.000 novih stabala bjelogorice i crnogorice.

Tijekom kampanje podijeljeno je građanima i preko 100 tisuća pastelnih bojica takozvanih "boralica" napravljenih od borova nastradalih u požaru kojima su mogli crtati drvca, fotografirati ih i „posaditi“ u virtualnu šumu na internetskoj stranici kampanje www.boranka.hr. Za svako tako nacrtano stablo, izviđači i volonteri na požarištima su zasadili pravo, odnosno kako je rasla virtualna šuma, tako se povećavao i broj pravih sadnica u prirodi.

Usporedo s akcijama sadnje, organizirane su i edukativne radionice u školama i vrtićima širom Hrvatske kako bi djecu educirali o važnosti šuma, utjecaju klimatskih promjena i očuvanju prirode i okoliša. Ukupno je u edukativnim akcijama sudjelovalo preko 5000 djece i mladih u 40-ak vrtića i škola.

S obzirom na izuzetan uspjeh, kampanja Boranka nastavit će se i ove godine uz uključivanje još većeg broja volontera i aktivnosti, najavljuju u SIH-u.

U realizaciji kampanje "Boranka" Savezu izviđača Hrvatske besplatno su pomogle agencije Imago Ogilvy i Bornfight, te uz brojne partnere i pokrovitelji podržao i Europski parlament.

(Hina) xpp/xmpv yln

An unhandled error has occurred. Reload 🗙