Kazahstanu, koji je po površini deveta država u svijetu sa 17 milijuna stanovnika, bit će isporučeno napredno programsko rješenje i usluge vezane uz informatizaciju nacionalnog zdravstvenog sustava. Implementacija, koja uključuje analizu, projektiranje, prilagodbe lokalnim potrebama i instalaciju trajat će oko godinu dana, a usluge podrške tri godine.
Navedeni ugovor omogućit će Ministarstvu zdravstva i socijalnog razvoja Republike Kazahstan te povezanim zdravstvenim institucijama uvođenje međunarodnih standarda i podršku u ključnim reformama zdravstvenog sektora. Važno je naglasiti da ova platforma ima mogućnost integrirati postojeće sustave te omogućiti integraciju budućih sustava na temelju međunarodnih standarda. U sklopu ugovora bit će izgrađen nacionalni sustav elektroničkog zdravstvenog kartona te sustav za poslovnu inteligenciju.
Uvođenje umreženog informacijskog sustava zdravstvene skrbi na nacionalnoj razini rezultirat će poboljšanom učinkovitošću i kvalitetom u upravljanju sustavom zdravstva te pristupom pouzdanim i pravovremenim zdravstvenim informacijama. Cjeloviti informacijski sustav zdravstvene skrbi omogućit će građanima različite nove usluge i informacije iz područja zdravstva putem Portala za pacijente te kvalitetniji i sigurniji sustav zdravstva, a liječnicima će pružiti pomoć u kliničkom odlučivanju.
Aleksej Coj, zamjenik ministra zdravstva i socijalnog razvoja Republike Kazahstan, dao je svoj komentar na ovaj događaj: „Realizacija platforme za informatizaciju i interoperabilnost važan je korak u okviru strategije razvoja eZdravstva Republike Kazahstan. Elektronički zdravstveni karton, koji će se implementirati na osnovi platforme, omogućit će pružanje informacijske podrške procesima osnaživanja primarne zdravstvene zaštite, omogućavanje pružanja stalne medicinske pomoći, povećanja kvalitete medicinskih podataka koji se upotrebljavaju za donošenje kliničkih odluka i odluka vezanih uz politike zdravstva. Na osnovi elektroničkog zdravstvenog kartona kreirat će se Portal za pacijenta. To je informacijski alat putem kojeg se pacijenta uvodi u postupak brige o zdravlju, realiziraju se programi upravljanja oboljenjima, i stvara zdrav način života.“
Gordana Kovačević, predsjednica Ericssona Nikole Tesle komentirala je ugovor: „Sretni smo zbog potpisivanja ovog važnog ugovora u propulzivnom području eZdravstva. Omogućit ćemo bolje zdravstvene usluge građanima Kazahstana te istovremeno osigurati uštede i poboljšati upravljanje nacionalnim zdravstvenim sustavom. Ovim ugovorom dodatno potvrđujemo naše vodstvo u kompleksnim ICT rješenjima u poslovnom segmentu zdravstva, kao i našu stratešku ulogu u ovom području. Ovo je izvrsna prilika koja nas motivira da svojim rješenjima, proizvodima i uslugama, kao i našim inovativnim timovima, doprinesemo u tako značajnom projektu. Na ovaj način, donosimo novu kvalitetu i vrijednost u zdravstveni sustav Republike Kazahstan.“
Kompanijske komunikacije Ericssona Nikole Tesle
Ericsson je pokretačka snaga umreženog društva – svjetski lider u komunikacijskim tehnologijama i uslugama. Njegovi dugogodišnji odnosi s najznačajnijim svjetskim telekomunikacijskim operatorima omogućuju ljudima, poslovnom sektoru i društvu ispunjavanje njihovih potencijala i osnaživanje održive budućnosti.
Ericssonove usluge, softver i infrastruktura – posebice u području mobilnosti, širokopojasnog pristupa i oblaka – telekomunikacijskoj industriji i drugim sektorima omogućuju bolje poslovanje, veću učinkovitost, bolje doživljaje korisnika te ostvarivanje novih prilika. Uz oko 115.000 zaposlenika i kupce u 180 zemalja, Ericsson spaja globalnu prisutnost s vodstvom u tehnologiji i uslugama. Ericsson pruža podršku za mreže s više od 2,5 milijardi pretplatnika, a 40 posto svjetskog mobilnog prometa odvija se putem Ericssonovih mreža. Ericssonove investicije u razvoj i istraživanje osiguravaju da su njegova rješenja i kupci uvijek korak ispred. Ericsson je utemeljen 1876. godine i ima sjedište u Stockholmu, Švedska. Prihod od prodaje u 2015. godini iznosio je 29,4 milijardi US dolara. Ericsson je uvršten u kotacije na burzi NASDAQ OMX u Stockholmu te u sustavu NASDAQ New York.
Ericsson Nikola Tesla je, kao sastavni dio globalne korporacije Ericsson, kompanija okrenuta suvremenim načinima komuniciranja. Aktivnosti kompanije obuhvaćaju prodaju i marketing, istraživanje i razvoj, dizajn cjelovitih komunikacijskih rješenja, usluge u području višeuslužnih i mobilnih mreža najnovijih generacija, uključujući mobilni Internet te sistemsku integraciju složenih sustava u svim segmentima poslovanja. Kompanija osigurava inovativna ICT rješenja koja unaprjeđuju život ljudi i stvaraju novu vrijednost. Dionicama Ericssona Nikole Tesle trguje se na Redovitom tržištu Zagrebačke burze pod burzovnim simbolom ERNT-R-A.
Povezano
www.ericsson.hr
www.ericsson.com
www.ericsson.com/news
www.twitter.com/ericssonpress
www.facebook.com/ericsson
www.youtube.com/ericsson
KONTAKT:
Snježana Bahtijari
Direktorica Kompanijskih komunikacija
Ericsson Nikola Tesla
Tel.: + 385 1 365 4556
E-mail: snjezana.bahtijari@ericsson.com
- end - -