HTZ je danas priopćio kako je jučer održan zajednički radni sastanak Koordinacijske i Savjetodavne radne skupine za pripremu Strateškog marketinškog plana. Na sastanku je definirana operativna komunikacijska strategija hrvatskog turizma, s naglaskom na analizu pozicije nacionalnog turističkog brenda, odnosno ustanovljavanja modela njegovog jačeg diferenciranja i jačanja.
Po prvi puta, putem Savjetodavne radne skupine, u uža radna tijela zadužena za pripremu SMPHT-a uključeni su i predstavnici značajnih tvrtki iz gospodarskih grana koje nisu usko vezane uz turizam, ili tvrtki koje posluju u turizmu, ali nisu reprezentirane putem Turističkog vijeća HTZ-a, sve u cilju postizanja šireg konsenzusa oko tog strateškog dokumenta.
Koordinacijska radna skupina za pripremu strateškog plana, uz nazočnost ministra turizma Darka Lorencina, usvojila je prvo Fazno izvješće SMPHT-a 2014.-2020. Direktorica HTZ-a Meri Matešić, predstavila je radni nacrt Programa rada HTZ-a za 2014., temeljenog na postavkama tog prvog Faznog izvješća koji će Turističkom vijeću HTZ-a biti podnesen na usvajanje na sjednici planiranoj za 12. prosinca.
Novi SMPHT donijet će odgovore na neka temeljna pitanja, značajna za daljnju uspješnu provedbu nacionalnog turističkog marketinga – uspostavit će nove strateške marketinške ciljeve hrvatskog turizma. Primarni je cilj jačanje turističkog brenda Hrvatske, afirmacije turističkog prometa van vrhunca sezone te poticanja prihoda od turizma, definiranje tržišne i proizvodne strategije te strategije komunikacije, predlaganje efikasne mjere evaluacije aktivnosti i dr.
Suštinski je cilj uspostaviti jasne kvalitativne i kvantitativne ciljeve te provedbom ključnih planskih elemenata ostvariti konkretnu korist za cjelokupnu turističku industriju Hrvatske, tj. postići ultimativni cilj zadovoljnog gosta, koji će biti daljnji neformalni promotor hrvatskog turizma, kažu u HTZ-u.
Usvajanje SMPHT-a od strane tijela HTZ-a očekuje se tijekom prvog kvartala 2014. godine.