Otprilike trećina planiranih letova obavit će se kako je i planirano, a ostalim letovima u domaćem i međunarodnom redovitom prometu promijenjena su polazišta, odnosno odredišta dok je dio letova otkazan.
Popis svih planiranih, otkazanih i promijenjenih letova za četvrtak, 20. studenoga, kao i informacije o zemaljskom prijevozu u Zračnu luku Split i iz nje, objavljeni su na internetskim stranicama www.croatiaairlines.hr. Izmijenjeni reda letenja za petak, 21, studenoga, također će biti objavljen na web stranicama tvrtke danas oko 18 sati.
Informacije o svojem letu putnici mogu dobiti i u Kontakt centru Croatia Airlinesa na telefone (+385 – 1) 6676-555 i 062 – 500 505. Radno vrijeme Kontakt centra bit će produljeno u razdoblju štrajka a djelatnici će biti na usluzi od 8 do 20 sati.
Najveće poremećaje u planiranom putovanju osjetit će putnici, koji su u razdoblju štrajka trebali krenuti na putovanje iz Zagreba u europska odredišta. Njima će se na dan planiranog putovanja osigurati autobusni prijevoz do Splita, a zatim let zrakoplovima Croatia Airlinesa do njihovih krajnjih odredišta.
Isto tako, navodi se, letove koji su u razdoblju štrajka trebali završiti u Zračnoj luci Zagreb kompanija će najvećim dijelom preusmjeravati u Zračnu luku Split, a putnici će se zatim prevoziti do Zagreba autobusima.
Svi putnici, koji su kartu kupili do danas, moći će je besplatno zamijeniti za neki drugi let Croatia Airlinesa na istoj liniji i to u razdoblju od 6 mjeseci od datuma polaska na originalnoj karti.
U slučaju da putnik odustane od putovanja i zatraži povrat novca za kupljenu kartu, na raspolaganju su mu potpuni povrat novca za neiskorištene karte, djelomični povrat za djelomično iskorištene karte i potpuni povrat novca uvećan za 5 posto neto tarife.
U tom slučaju ne isplaćuje se novac, nego se izdaje vrijednosni dokument (MCO) koji se može zamijeniti za kartu za neki od letova Croatia Airlinesa, navodi se u priopćenju.