„Takvi autobusi često ne ispunjavaju uvjete koje moraju imati vozila kojima se prevoze djeca“, upozorio je laburist Nenad Pleše koji je ujedno kazao i kako bi pojačan nadzor trebao biti usmjeren i na zlouporabu radnog vremena te manipuliranje tahografima.
Nejasna mu je bila i odredba o tome da je inspektor ovlašten tijekom inspekcijskog nadzora izvršiti pregled poslovnih i drugih prostorija. „Što to znači 'drugih', u slučaju kada se one nalaze u obiteljskoj kući“, zapitao se, no na to pitanje nije dobio odgovor zamjenika ministra pomorstva, prometa i infrastrukture Zdenka Antešića, koji je predstavio zakon.
Bez odgovora je ostao i HDSSB-ov Igor Češek koji je zapitao hoće li izbor inspektora biti transparentan.
U raspravi je istaknuta i potreba pojačanog angažmana inspekcija kada je riječ o popravcima cesta, a Laburiste je zanimalo i može li se, po uzoru na europske zemlje smanjiti cestarina na autocestama u slučaju ograničavanja brzine i preusmjeravanje vozila u jedna prometni trak.
Zamjenik Antešić ustvrdio je kako se predloženim zakonom nastoji osigurati što kvalitetniji i efikasniji inspekcijski nadzor kako bi se pojačala sigurnost cestovnog prometa i cesta.
Tomislav Žagar (SDP) posebno je pohvalio obvezu uvođenja očevidnika o obavljenim očevidima.
Zastupnici su kratko razmotrili i izmjene Zakona o žičarama za prijevoz osoba koji bi se trebao uskladiti s odredbama Zakona o koncesijama. Njima je određeno da se u području žičara koncesije mogu davati za gospodarsko korištenje općeg ili drugog dobra, koncesije za javne radove i koncesije za javne usluge.