Grupa je tako u prvih šest mjeseci ove godine ostvarila 4,9 posto veću operativnu dobit nego u istom razdoblju lani, u iznosu 766 milijuna eura. Rezultat uključuje i 75,4-postotni skok operativne dobiti u matičnoj Francuskoj, gdje grupa ostvaruje više od 40 posto prodaje.
Mnoge maloprodajne kompanije u Europi imaju problema jer raspoloživi dohodak potrošača nagrizaju više cijene, prigušen rast plaća i smanjena javna potrošnja.
Carrefour godinama pritišće i njegova orijentacija na format hipermarketa, budući da potrošači u vremenskoj stisci sve više kupuju u lokalnim trgovinama i preko interneta. Neprehrambene proizvode kupuju pak u specijaliziranim trgovinama.
Izvršni direktor francuske kompanije Georges Plassat stoga je odlučio smanjiti troškove poslovanja u Francuskoj obnovom starih trgovina, konkurentnijim cijenama i jednostavnijom ponudom.
"Iz našeg poslovanja u Francuskoj i dalje stižu ohrabrujući znakovi", kazao je novinarima financijski direktor Pierre-Jean Sivignon, dodavši da se cjenovni imidž Carrefoura kod potrošača poboljšava i da je profitabilnost dobra u svim formatima trgovina.