Ističući da su najave za kolovoz i rujan obećavajuće očekuju da se ove godine ostvari plan od ukupno 150.000 putnika.
Zamjenik primorsko-goranskog župana Marko Boras Mandić rekao je da je sadašnji promet, iako se trendovi na riječkom aerodromu mijenjaju, još uvijek nedovoljan, da treba puno raditi da bi taj aerodrom postao ono što treba biti. Cilj nam je po broju putnika postati jedan od prva tri aerodroma u Hrvatskoj, kazao je.
Govoreći o budućnosti tog aerodroma Palalić je naveo da je prioritet privlačenje prometa, sigurnost, a do polovice sljedeće godine i uređenja aerodroma.
U radijusu od 200 kilometara riječka zračna luka pokriva oko 60 posto područja hrvatskog turizma, najviše među hrvatskim zračnim lukama i nema razloga da ne dosegne njihov promet, naveo je Palalić.
Istaknuo je da je riječki aerodrom najpovezaniji s ostalim modalitetima prijevoza te da se radi na uvođenju novih poslovnih linija, prije svega za Muenchen i Frankfurt, odnosno da se razvijaju linije za naše ljude u inozemstvu i mlade.
Smatra da je riječka zračna luka bila neopravdano stigmatizirana kao luka s najviše bure i napominje da jedna hrvatska zračna luka, koja ima više putnika nego riječka, ima puno više dana olujne bure u godini.
Palalić je naveo da su suvlasnici Zračne luke Rijeka, od kojih je najveći država, te županija i nekoliko primorskih gradova i općina, zainteresirani za ulaganja i da su već odobrili određena sredstva za infrastrukturu. Najavio je i mogućnost izgradnje hangara.
Zračna luka Rijeka sada ima 78 zaposlenih, a do kraja godine planira se odlazak njih 15, uglavnom odlaskom u mirovinu ili završetkom ugovora. Palalić je ocijenio da je struktura zaposlenih takva da je dobar dio "tehnologija pregazila" te da će se ubuduće više raditi na polivalentnosti i fleksibilnosti.
Po njegovim riječima, ukupna dugovanja tvrtke su 12,8 milijuna kuna, od toga najviše prema općini Omišalj, što je, smatra, moguće sanirati za dvije godine.
Kao jedan od primjera neracionalnog poslovanja, Palalić je naveo slučaj računa za vodu, koji je do njegova dolaska na čelo tvrtke, bio oko 40.000 kuna na mjesec. To je tako funkcioniralo nekoliko godina, rekao je ističući da je odmah zatražio da se pronađe uzrok, da je utvrđeno da je riječ o kvaru i da račun sada iznosi 3.500 kuna na mjesec.
Odgovarajući na pitanja novinara zamjenik primorsko-goranskog župana Boras Mandić je rekao da je za povećanje prometa najzaslužniji novi menadžment, kao i smjene prethodne dvije uprave, koje su, kako je rekao, uvjeravale da je na tom aerodromu postignut maksimum.