Ta jedinstvena kontaktna točka u HGK je uspostavljena kao informacijski servis pri njenom Centru za poslovne informacije, a pruža sve raspoložive poslovne informacije primarno hrvatskim poduzetnicima, ali i pravnim i fizičkim osobama iz EU-a koje se bave uslužnim djelatnostima.
Iz HGK pritom ističu i da je ulaskom u punopravno članstvo EU-a hrvatskim tvrtkama otvoreno slobodno unutarnje tržište usluga, što znači da mogu slobodno obavljati većinu uslužnih djelatnosti u bilo kojoj drugoj državi članici EU-a, a isto vrijedi i za poduzetnike iz EU-a prilikom pružanja usluga u Hrvatskoj.
Među informacijama koje se mogu pronaći u Točki su primjerice o dozvolama i obavijestima potrebnim za pokretanje poslovanja u nekoj od država članica EU, kako se mogu privremeno obavljati određene uslužne djelatnosti u inozemstvu, kako ishoditi određene dozvole i odobrenja, kolike su naknade i pristojbe, što je potrebno za pokretanje poslovanja poput otvaranje restorana ili trgovine i brojne druge.
Od 1. srpnja i ulaska u EU Hrvatska je postala i dijelom tzv. EUGO mreže kao europske mreže jedinstvenih kontaktnih točaka, čime je znatno olakšana razmjena informacija vezanih za poslovanje na tržištu usluga bilo koje države članice EU, a što u HGK drže važnim za hrvatske tvrtke koje planiraju proširiti obavljanje svojih uslužnih djelatnosti na tržište EU-a.