FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

MI 2013. - Odličan start naših jedriličara

MERSIN, 21. lipnja 2013. (Hina) - Nakon prvog dana jedrenja na Mediteranskim igrama u Mersinu naši jedriličari u dvije su discipline prvi, a u preostale dvije na drugom mjestu.

Šime Fantela i Igor Marenić su pobijedili oba plova za muški 470. i time "zauzeli" prvo mjesto nakon prvog dana regate.

-"Super smo otvorili regatu i u oba plova vodili od starta. U prvom plovu smo se malo mučili s brzinom, ali ipak smo pobijedili, a u drugom smo odlično odradili prvu stranicu i samo ostavljali flotu za sobom" kazao je Igor Marenić.

Dvojci jedre svi u jednoj floti na istom polju, i muške i ženske posade, što nije baš uobičajeno, ali zbog male flote očito je da su organizatori odlučili uštedjeti na broju potrebnih regatnih polja, odnosno sudaca i službenih plovila, pa se ženski poredak izdvaja iz ukupnih rezultata.

"Jedrimo sa dečkima, a rezultati se boduju odvojeno, sistem je malo glup, ali kako svima tako i nama. Za početak smo zadovoljne, jer smo brod dobile tek sinoć, bilo je zavrzlame s opremom koju smo iz Italije poslali u Tursku. Umjesto jučer ujutro tek smo navečer uspjeli doći do jedrilica, tako da smo danas cijeli dan u pogonu", kazala je Enia Ninčević, koja je sa Romanom Župan danas bila treća i druga te ostvarile isti broj bodova kao i vodeća posada.

U samcima je Tonči Stipanović u jednoj regati bio prvi, a u jednoj drugi pa je vodeći u samcima nakon prvog dana.

"Jedrili smo po šest do 12 čvorova zapadnjaka. Prvi plov sam odjedrio super, dobro sam pratio vjetar i kurenat i ušao prvi sa 100 metara prednosti. Drugi plov je trebalo otići skroz desno, ali nisam uspio zbog lošeg starta. Malo po malo sam se izvlačio i uspio ući drugi, tako da sam zadovoljan s prvim danom. Situacija u floti je očekivana, a nas nekolicina smo stalno na okupu i vjerujem da će tako biti i dalje. Taktika će očito igrati veliku ulugu", kazao je Stipanović.

Tina Mihelić u Laser Radialu je druga, s drugim i trećim ulazom u cilj.

" Prvi plov sam malo lošije startala, i odmah nakon starta imala protest na Španjolku. Postavila sam se više lijevo u odnosu na protivnice, jer je prije starta bila bolja ljeva strana, ali kako je vjetar jačao tako je desna strana bila sve bolja. I nisam se nikako mogla vratiti u igru, pa sam prvu oznaku okrenula oko osmog mjesta, ali kasnije sam nadoknadila zaostatak. Drugi plov startala sam prva kod regatnog broda i vozila desno, vodila sam u početku, ali sam prerano okrenula prema oznaci, pa sam izgubila jedno mjesto. I tako je ostalo do kraja plova. Mala je flota, sličnih brzina, tako da je start jako važan", rekla je Tina Mihelić.