FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

"Potrošač" uputio otvoreno pismo Milanoviću, Mimici i Vrdoljaku

ZAGREB, 29. svibnja 2013. (Hina) - Hrvatski savez Udruga za zaštitu potrošača "Potrošač" uputio je danas otvoreno pismo hrvatskom premijeru Zoranu Milanoviću, potpredsjedniku vlade za unutarnju, vanjsku i europsku politiku Nevenu Mimici i ministru gospodarstva Ivanu Vrdoljaku, te drugim članovima Vlade RH u kojemu tvrdi da je Ministarstvo gospodarstva "nesavjesnim ponašanjem" u posljednja dva mjeseca dovelo u pitanje rad savjetovališta za zaštitu potrošača u četiri hrvatska grada.

U pismu koje potpisuje predsjednik "Potrošača" Ilija Rkman ističe se kako je Ministarstvo gospodarstva posljednjih mjeseci "prestalo sustavno komunicirati" s udrugama i savjetovalištima, te propustilo pravovremeno uputiti udrugama na potpisivanje ugovore o dodjeli financijskih sredstava za sufinanciranje rada savjetovališta za 2013. iz sredstava državnog proračuna.

To dovodi u pitanje rok za potpisivanje ugovora za rad Savjetovališta za 2013. u Zagrebu, Osijeku, Puli i Splitu, na štetu svih hrvatskih potrošača kojima je njihova pomoć potrebna, upozorava se u pismu.

Time je također prekršen odjeljak "Civilno društvo" sažetka obveza iz zadaća Poglavlja 28 "Zaštita potrošača i zdravlja" Europske unije, dodaje se.

"Posljedica toga kašnjenja je činjenica da Ministarstvo 1. lipnja savjetovališta gura u prekršaj prema Poreznoj upravi, Ministarstvu financija i Fondovima", upozorava se nadalje u pismu "Potrošača", te ističe kako zbog toga savjetovališta neće biti u mogućnosti isplatiti plaće zaposlenicima.

Nadalje, zbog nemogućnosti pribavljanja potrebnih potvrda od Porezne uprave, udruge su prisiljene propustiti rokove za prijavu svojih projekata na nekoliko javnih natječaja tijekom prve polovice lipnja. U konačnici, trpe i potrošači koji traže savjete, informacije i pouke te dolaze u savjetovalište tražiti rješenje za svoje reklamacije, ističe se u pismu.

Postavljajući pitanje tko je odgovoran za to kršenje radnih obveza i kršenje ISO 26000 norme Društvene odgovornosti, iz "Potrošača" kao izlaz iz situacije predlažu da se udrugama odmah pošalju na potpis novi ugovori o dodjeli financijskih sredstava za sufinanciranje rada savjetovališta za 2013., te da im se odmah uplate sredstva kako bi se moglo normalno nastaviti s radom.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙