FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

PR stručnjaci u medijima trebaju nastupati transparentno

ZAGREB, 2. svibnja 2013. (Hina) - Hrvatska udruga za odnose s javnošću (HUOJ), Hrvatsko novinarsko društvo (HND) i Hrvatska udruga komunikacijskih agencija (HUKA), danas su priopćili da angažman komunikacijskih savjetnika u izbornim kampanjama mora biti transparentan, odnosno da ukoliko rade za nekog političara ili stranku to moraju jasno naznačiti kada nastupaju kao medijski sugovornici.

Stoga HUOJ i HUKA pozivaju sve stručnjake za odnose s javnošću koje su angažirali političari ili stranke na javno očitovanje o svojem angažmanu putem medija te objavom referenci na vlastitim internetskim stranicama. Javno očitovanje angažmana podjednako je važno za samostalne komunikacijske stručnjake, za zaposlenike agencija za odnose s javnošću kao i u slučajevima tzv. pro bono angažmana, ističe se u priopćenju.

U tim udrugama drže da je ključna odrednica te transparentnosti javnost podataka o tome za koju stranku, političara ili nezavisnog kandidata komunikacijski savjetnik ili agencija rade.

Smatraju da agažman u političkoj kampanji nije razlog da komunikacijski stručnjaci ne nastupaju kao medijski sugovornici, ali njihov angažman pri tome mora biti jasno deklariran. Jedino će tako uloge i interesi biti transparentni, naglašeno je u priopćenju.

Hrvatsko novinarsko društvo poziva novinare da kad intervjuiraju komunikacijske stručnjake traže od njih da kažu u čijoj su izbornoj kampanji angažirani. Isto tako HND traži od urednika da te podatke obavezno objave, stoji u priopćenju.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙